După România şi Italia, Starcom va fi agenţia de media E.On în alte şase ţări. Grupul Publicis a câştigat contul E.On, în urma unui pitch, în Germania, Marea Britanie, Suedia, Republica Cehă, Ungaria şi Olanda.
Parteneriatul va începe oficial în ianuarie 2021. În România continuă colaborarea începută acum trei ani.
Înţelegerea include servicii de media în Germania, Marea Britanie, Italia, Suedia, România, Republica Cehă, Ungaria şi Olanda şi servicii de performance marketing pentru Germania şi Suedia. Publicis va administra contul în toate pieţele desemnate prin hub-ul central din Germania, spun reprezentanţii grupului.
Astfel, se extinde relaţia dintre Publicis Groupe şi E.On, Starcom fiind iniţial partenerul media în Italia şi România. Digitas a devenit agenţia de Digital Experience în UK, la sfârşitul anului 2019 tot în urma unui pitch.
Stefanie Eller (vice president E.On global marketing communication) a declarat:
„Echipa Publicis a dat dovadă de capacităţi strategice puternice şi s-a poziţionat ca un partener adevărat pe tot parcursul procesului. Iar noi avem nevoie de un astfel de partener pentru a introduce schimbarea pe ordinea de zi şi a răspândi puterea noului E.ON.”
Alexandra Iordăchescu (brand lead Starcom România) afirmă:
„Ne bucurăm foarte mult să continuăm parteneriatul pe care l-am avut în ultimii trei ani cu echipa E.ON România. Pornim în această călătorie cu entuziasm. Inspiraţi de viziunea E.ON, vom încerca să contribuim cât mai mult la construirea unui viitor mai bun, sustenabil pentru comunitate.”
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Exact ca Mile postacul cap sec , care comenteaza aici pe site pe un covrig
Exact , postaci disperați ca MIle mile Mihai si Razvan R (acum Specialistu), atat pot
Adevaratii postaci care apar cand Antenuta o duce bine , saptamana trecuta cand Pro lider 5 zile din 7 au fost ascunsi...
https://www.paginademedia.ro/2020/10/audiente-meci-romania-protv-ferma-chefi-la-cutite/
Sa te vad cum apari maine sa pupi Antenuta , cand Factoratii sunt peste Mascati (daca va fi) , ca poate iar Mascatii peste :))
În rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Las Fierbinți a înregistrat 11.2 puncte de rating și a avut cea mai mare cotă de piață din noul sezon, 34.1%, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă a obținut numai 4.5 puncte de rating și 13.7% share.