Telekom România a raportat venituri de 244,1 milioane euro de euro, în lunile iulie, august şi septembrie 2020. Cifrele au fost constante (un plus de 0,2%), în ciuda pandemiei de Covid-19, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2019.
Cum au arătat, în linii mari, veniturile din trimestrul trei ale Telekom?
Dar numărul de abonaţi?
Înainte de venituri, de notat numărul de abonaţi la televiziune pe care îi are Telekom. Compania de comunicaţii are cei mai mulţi abonaţi pe partea de DTH - televiziune prin satelit (cu antenă).
În total, Telekom anunţă 1,24 milioane de clienţi la serviciile de televiziune. Tendinţa este de scădere, dar ritmul a mai fost încetinit. Este un efect al declinului constant al tehnologiilor mai vechi, precum serviciile DTH, explică oficialii Telekom.
De menţionat că în urmă cu câteva zile, Compania-mamă (Hellenic Telecommunications Organization S.A - OTE) a anunţat, oficial, vânzarea unor active din România către grupul Orange. Tranzacţia ar trebui să se finalizeze în toamna anului 2021.
Alte detalii din raport:
- Veniturile totale din servicii mobile au ajuns la 109,2 milioane de euro, adică o creştere de 2,8% faţă de T3 din 2019.
- Baza de clienţi pentru serviciile mobile a crescut cu 9,8% (an/an), până la 1,69 milioane de abonaţi.
- Veniturile din serviciile mobile au fost sever afectate de măsura privind reducerea tarifelor de terminare a apelurilor în reţelele mobile impusă de autoritatea de reglementare, precum şi de scăderea traficului din roaming şi a traficului internaţional, generată de scăderea turismului pe fondul pandemiei Covid-19 în T3, menţionează documentul.
- Pe segmentul serviciilor convergente fix-mobil (FMC), Telekom Romania a înregistrat o creştere de 10,1% a numărului de clienţi, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 909.000 de abonaţi.
- Veniturile totale din servicii fixe au fost de 117 milioane euro în trimestrul trei din 2020, în creştere cu 1,5% faţă de perioada similară a anului precedent.
- De asemenea şi scăderea numărului de abonaţi la serviciile de televiziune a înregistrat o încetinire, în T3 2020, ajungând la 1,24 milioane de clienţi - efect al declinului constant al tehnologiilor mai vechi, precum serviciile DTH, explică cei de la Telekom.
- În acelaşi timp, numărul de abonaţi ai produsului Smart TV Stick s-a dublat comparativ cu T2 2020, ajungând la 39,500 de clienţi.
- Veniturile din internet fix au crescut cu 11,9% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, ajungând la 17,8 milioane euro în lunile iulie, august şi septembrie 2020.
Citeşte şi: Telekom vinde jumătate din fostul Romtelecom, către Orange. Păstrează zona de mobile
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu