COMUNICAT. Aproape 900 de kilograme de chiştoace au fost colectate selectiv şi valorificate energetic în Sectorul 3 al Capitalei în primul an al campaniei ALEGE ASUMAT UN ORAŞ CURAT. Proiectul a fost implementat la iniţiativa British American Tobacco în parteneriat cu Primăria Sectorului 3 al Capitalei şi Asociaţia Green Academy şi a presupus amplasarea a 300 de scrumiere stradale în zonele cu trafic ridicat.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
În premieră pentru România, BAT a creat infrastructura pentru colectarea şi valorificarea energetică a chiştoacelor cu zero impact asupra mediului. Astfel mucurile de ţigară colectate în recipientele stradale speciale sunt ridicate de operatorul de salubritate în containere de plastic cu capac şi transportate la staţia de sortare de unde sunt transportate împreună cu alte deşeuri nereciclabile către fabricile de ciment în vederea valorificării prin incinerare cu recuperare energetică.
Valorificarea energetică a chiştoacelor este o tehnologie dezvoltată recent, cu exemple de succes în state precum Canada şi Statele Unite ale Americii, dar şi în câteva state din Europa precum Franţa, Germania sau Marea Britanie.
„Ne bucurăm să vedem că bucureştenii au răspuns îndemnului nostru şi conştientizează că fiecare gest contează. Suntem mândri că,împreună cu ei, am împiedicat aproape o tonă de chiştoace să ajungă pe străzile Capitalei, în cadrul campaniei ALEGE ASUMAT UN ORAŞ CURAT. Pornind de la rezultatele foarte bune în Sectorului 3 ne dorim să extindem campania la nivelul întregii Capitale, pentru că asta ar însemna de şase ori mai puţine chiştoace pe străzi”, a declarat Ileana Dumitru, Director juridic şi relaţii publice, British American Tobacco Aria Europa Centrală şi de Sud.
În cadrul campaniei ALEGE ASUMAT UN ORAŞ CURAT fumătorii sunt invitaţi să-şi arunce chiştoacele în scrumiere de exterior speciale şi astfel să voteze pentru lucruri inedite ca „pizza sau hamburger?”, „trezit de dimineaţă sau culcat târziu în noapte?”, „ochelari de soare sau ochelari de ski?”.
Scrumierele au fost amplasate în puncte cu circulaţie intensă din cele trei oraşe partenere: Bucureşti, Iaşi şi Constanţa. Până în prezent, în cele 3 oraşe au fost colectate peste 1,2 tone de chiştoace.
Despre BRITISH AMERICAN TOBACCO ROMÂNIA
•British American Tobacco este lider de piaţă cu peste 53% din piaţa tutunului din România
•BAT a lansat în România în 2018 dispozitivul glo, cel mai inovator produs al companiei care încălzeşte, nu arde tutunul, oferind astfel o consumatorilor adulţi o alternativă cu potenţial de risc redus la fumat
•Neo, consumabilele din tutun pentru glo, sunt produse în fabrica BAT de la Ploieşti. Fabrica de la Ploieşti este de asemenea singurul furnizor de Neo pentru restul Uniunii Europene.
•Programul ”Alege Asumat un Oraş Curat” a fost lansat în octombrie 2019. Până în prezent circa 1,2 tone de chiştoace au fost colectate în Bucureşti şi Iaşi şi valorificate energetic.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu