Încă un eveniment mutat în online, din cauza pandemiei. Influncer Marketing Conference, eveniment dedicat influencerilor, vine cu o editie exclusiv online, în acest an.
Conferinţa, ajunsă la ediţia cu numărul trei, este organizată de Cristian Manafu (Blogger şi organizator de evenimente - Evensys) şi va avea loc pe 10 noiembrie 2020, sub forma unei transmisiuni live de pe o scena amenajata ca un studio TV.
Speakeri internationali si locali vor vorbi despre tendinte şi bune practici invatate in ultimele 7 luni.
„Prezentarile, studiile de caz relevante, informatiile behind the scenes si dezbaterile energice vor scoate la iveala secretele pentru campanii de succes”, spun organizatorii.
Printre vorbitorii acestei editii se numara:
- David Wing (Founder & MD, Wing Digital Marketing, Anglia)
- Hannah Solle (Team Lead Community Management, hi! share that., Germania)
- Cristina Hanganu (Communication & CSR Director, Lidl Romania)
- Cristina Canale (Brand Partnerships Manager, Cluse, Olanda)
- Sergiu Mircea (Director Executiv Marketing, Comunicare & PR Banca Transilvania)
- Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group)
- Rodica Mihalache (Head Of Consumer & Business Inshigts, Starcom Romania)
- Oana Bulexa (Managing Director, MSL The Practice)
- Andreea Lupu (Strategy & Innovation Director, Starcom Romania)
- Andreea Zanfir (Consumer Data Strategist, Starcom Romania).
În cadrul conferintei, agentia de media Starcom Romania va prezenta rezultatele studiului InfluenceMe 2020, despre cum sunt percepute campaniile cu influenceri din Romania, pe ce obiective de marketing construiesc si care este perceptia consumatorului despre ele.
Printre subiectele acestei editii se numara:
- Colaborarile brandurilor cu influencerii: ce a functionat in 2020
- Importanta strategiei creative intr-o campanie de influencer marketing
- Masurarea impactului si a performantei campaniilor de influencer marketing
- De ce influencer marketingul este va fi o strategie importanta pentru marketingul B2B
- Cum arata viitorul in influencer marketing
- Cum pot folosi branduri si creatorii de continut cu succes canalele emergente
Participarea la Influencer Marketing Conference este gratuita, iar inscrierile se pot face pe www.influencer-marketing.ro.
„Intregul eveniment este organizat anul acesta sub conceptul evenimentelor „fara atingere”, ce tin cont de normele de distantare sociala si de siguranta tuturor persoanelor implicate, de la staff la vorbitori si parteneri”, menţionează sursa citată.
Cristian Manafu, despre proiect:
„Munca de la distanta ne face uneori sa ne simtim singuri. Ne face sa ne simtim deconectati de la noutati sau ocazii de invatare. Ne lipsesc intalnirile si conexiunile de la birou. O conferinta online poate compensa unele dintre lipsuri si oferi diverse momente de socializare si doze puternice de continut relevant.
Cu un program intins pe 8 ore, agenda noastra atent conturata garanteaza participantilor acces la o multime de informatii valoaroase si momente se inspiratie", punctează Manafu.
Prima ediţie Influncer Marketing Conference a avut loc în 2018.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
The worst type of event. :(