Facebook şi Twitter pregătesc măsuri în contextul alegerilor prezidenţiale din SUA. Vor să semnalizeze postările candidaţilor care anunţă rezultate neoficiale. Concret, cele două reţele sociale vor folosi etichete de avertizare pe postările candidaţilor şi companiilor care vor anunţa date preliminare, scrie Reuters.
În noaptea alegerilor şi până când vor veni rezultatele finale, Twitter va plasa etichete de avertizare precum „sursele oficiale au încheiat aceste alegerile diferit” sau „sursele oficiale s-ar putea să nu fi anunţat rezultatul când a fost publicat acest tweet”.
Măsurile luate de Facebook şi Twitter vin în contextul în care ciclul electoral a fost unul neobişnuit. S-a votat foarte mult prin poştă, ceea ce înseamnă o întârziere a rezultatelor finale.
Şi conturile companiilor din SUA cu peste 100.000 de urmăritori vor avea parte de aceleaşi măsuri.
Facebook va adăuga informaţiile specifice în notificările fluxurilor de ştiri în aplicaţiile sale şi în etichetele postărilor dacă un candidat sau un partid declară victoria prematură.
Totodată, Facebook va monitoriza atent ziua alegerilor şi va elimina orice încercare de a intimida alegătorii în privinţa alegerii unui candidat.
Trimite un comentariu