Skip to main content

Effie 2020 şi-a desemnat finaliştii: 5 to go, Burger King, KFC, Kinder, Telekom sau Durex, pe listă. Când are loc gala, cu Andi Moisescu, online în acest an?

 
Andi Moisescu, Gala Effie 2019
Andi Moisescu, Gala Effie 2019

Competiţia Effie Awards România şi-a desemnat finaliştii. La ediţia cu numărul XVII-a, 22 de agenţii şi companii au obţinut nominalizări în 27 de categorii de concurs.

Publicitate

Câştigătorii vor fi anunţaţi pe 26 noiembrie, de la 19:30, într-o gala online adaptată la pandemia de Covid-19, cu Andi Moisescu gazdă. Este prima gala online din istoria Effie. Va fi transmisă live din studio-ul unde Moisescu va primi în direct prin video call invitaţi din industrie, dar şi câştigătorii celei de-a 17-a ediţii.

Printre campaniile finaliste se numără Smart Wi-Fi de la Telekom, Eduard - fermier urban de la Edenia, campania Netflix pentru sezonul trei din La Casa De Papel, „drama queen” de la Magnevie stress resist sau campania legată de vot de la Funky Citizens (vote not trade).

Finaliştii au fost stabiliţi în urma primei runde de jurizare, care s-a desfăşurat online pe 12 şi 13 noiembrie. Ȋn runda a doua de jurizare, desfăşurată în 19 noiembrie, peste alţi 60 de seniori ai industriei vor analiza lucrările finaliste şi vor desemna câştigătorii ediţiei.


Vezi aici lista completă a finaliştilor


Cele 37 de branduri finaliste sunt:

  • 5 to go
  • Animaterra 2
  • Aqua Carpatica
  • Ariel
  • Autovit.ro
  • BCR
  • Burger King
  • Carrefour
  • Coca-Cola
  • Curtea Veche Publishing
  • Durex
  • Edenia Foods
  • Funky Citizens
  • George
  • Gillette
  • ING Bank
  • KFC
  • Kinder
  • Lays
  • Magnevie Stress Resist
  • Mountain Dew
  • Napolact
  • Netflix
  • OLX Jobs
  • ORANGE
  • Pampers
  • Plant Line
  • ROMANIAN POLICE
  • Rompetrol Go
  • SAMSUNG
  • STAR KRAX
  • Telekom
  • Timişoreana
  • TUC
  • Unisol
  • URSUS
  • Vodafone

Agenţiile sunt:

  • Cohn &Jansen WT
  • FriendsTBWA
  • GMP+WEBSTYLER
  • Graffiti PR
  • HEADVERTISING
  • Jazz Communication
  • Kaufland România
  • Kubis Interactive
  • Leo Burnett România
  • Mainstage The Agency
  • Mercury360
  • Minio Studio
  • Most Wanted Ideas
  • MRM // McCann România
  • Propaganda
  • Publicis România
  • Saatchi&Saatchi + The Geeks
  • THE CIRCUS
  • The Onion Media
  • Tribal Worldwide
  • VODAFONE ROMÂNIA
  • Zenith

Preşedintele Juriului Effie este anul acesta Charlie Hiscocks, Founder Curious Eye Ltd, specialist în marketing cu peste 35 de ani de experienţă. Charlie este si Preşedintele Scoring Committee, structură nou formată anul acesta care setează pragurile de accedere în runda finală, stabilind astfel nominalizaţii ediţiei, precum şi câştigătorii competiţiei după runda doi de jurizare.

Din această structură mai fac parte Mihai Bârsan – Business Leader, Entrepreneur şi Preşedintele Comitetului de Organizare Effie 2020, Cristina Osiescu - Client Delivery Industry Leader Nielsen România şi Miruna Dumitriu - Senior Consultant, Audit, Financial Services Industry Deloitte România.

Juriul Effie 2020 din prima rundă de evaluare a fost format din peste 80 de specialişti ȋn marketing, comunicare, research, media si reprezentanţi ai mediului academic. Jurizarea s-a desfăşurat pentru prima dată în format exclusiv online.

Comitetul de Organizare Effie 2020 este format din:

  • Mihai Bârsan, President Romanian Effie Awards Committee 2020 & Business Leader, Entrepreneur
  • Alexandra Dimitriu, Chief Media Officer, Publicis Groupe România
  • Bogdan Ţurcanu, Commercial Manager, Ursus Breweries
  • Costin Radu, Independent Strategy Consultant
  • Dan Petre, Business Developer, D&D Research
  • Mihai Trandafir, Managing Director, UM România
  • Ruxandra Rău, Director Brand &Communication Strategy, Telekom România
  • Silvia Mihăilescu, Director of Brand, Marketing &Communications ING România
  • Victor Stroe, Head of Strategy &Associate Director, Leo Burnett.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mihai mihai
    5 to go? caliatea e sub tonomatul din kaufland,costa de peste 3 ori mai mult

Trimite un comentariu

sus