Au început să iasă la iveală sumele cheltuite pe publicitate în mandatul de primar general al Gabrielei Firea. Aproximativ 40 de milioane de lei a cheltuit Primăria Bucureştiului pentru publicitate, scriu Libertatea şi G4Media.
Din această sumă, aproape jumătate au mers către Compania Municipală Publicitate şi Afişaj doar anul acesta, notează sursa citată.
Ar fi vorba, în total, despre aproximativ 7,5 milioane de euro (36 de milioane de lei), bani publici din care s-au plătit, în perioada 2016-2020, broşuri, pliante, reclame la TV şi la metrou, mesh-uri şi panouri publicitare despre consolidarea unor clădiri, despre lucrări la poduri şi pasaje, reclame la târguri, festivaluri şi concursuri.
În afară de cele 7,5 milioane de euro se adaugă contractele de publicitate ale teatrelor, ale ARCUB, PROEDUS ŞI ale Circului Metropolitan.
Conform G4Media, Arcub a încheiat 9 contracte cu mai multe companii, Circul Metropolitan a încheiat 4 contracte, Compania Municipală Întreţinerea Arborilor şi Spatiului Verde a contractat servicii de publicitate cu patru firme. De asemenea, Compania Municipală Parking a încheiat mai multe contracte cu diverse companii, a făcut inclusiv multă publicitate prin Google.
Citeşte mai multe pe Libertatea
Sumele plătite de Primăria Generală, în perioada 2016-2020, via Libertatea:
- Doar în 2020, Primăria Capitalei şi instituţiile din subordinea sa au investit peste 18,6 milioane de lei, adică peste 3,8 milioane de euro, în publicitate. Toţi aceşti bani au intrat în conturile Companiei Municipale Publicitate şi Afişaj
-Administraţia Spitalelor şi Serviciilor Medicale (ASSMB) – peste 10,5 milioane de lei;
-Administraţia Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic – peste 9,7 milioane de lei;
-Direcţia Generală de Asistenţă Socială – 7,1 milioane de lei;
-STB – 5,2 milioane de lei;
-CREART (organizează festivaluri, concursuri, ateliere de creaţie, târguri; organizează şi târgul anual de Crăciun) – 5,5 milioane de lei
-Centrul pentru Seniori – aproape 1,9 milioane de lei.
-Primăria Capitalei – aproape 2,3 milioane de lei pe zece contracte.
-1,8 milioane de lei au fost alocate Companiei Municipale Publicitate şi Afişaj în acest an. Este vorba despre o campanie de publicitate cu spoturi difuzate pe Antena 3, B1TV, Digi 24, Realitatea Plus şi România TV, care s-a încheiat chiar în ziua alegerilor locale.
Sumele plătite de Primăria Generală, în ultimii ani, via G4Media:
Arcub – 9 contracte încheiate cu următoarele companii:
– STAR – TIC TAC MELODY SRL – 2016 – 62.000 lei, 2018 – 28.728 lei, 2019 – 4635 lei.
– ALL MEDIA COMEDY SRL, 2017 – 590.000 lei.
– COMPANIA MUNICIPALĂ PUBLICITATE ŞI AFIŞAJ – 2018 – 3.988.218,42 lei, 2019 – 383.862 lei.
– EUROMEDIA GROUP SRL – 2016 – 3942,16 lei, 2017 – 3751.47 lei, 2019 – 100.825,46 lei
– PRIME ROAD MEDIA SRL – 2017 – 14.850 lei
– UNITED MEDIA SRL – 2017 – 20.634,58 lei
– SEDICA VISION SRL – 2018 – 3680 lei, 2019 – 98,000 lei, 2020 – 66.669 lei.
– MESSAGES TO OUT THERE SRL, COCOR S.A. – 2020 – 19.800 lei (nu au fost transmise contractele).
Compania Municipală Sport Pentru Toţi a derulat următoarele contracte:
– 18.06.2018 – Compania Municipală Publicitate şi Afişaj – 5565 ron
– 14.06.2018 – Global Media Expert SRL- 1788.61 ron
– 14.06.2018 – Regie Radio Music SRL – 19206.60 ron
– 18.06.2018 – Societatea Română de Televiziune – 55476.61 ron
– 04.09.2018 – SC Media Grup Services International – 11907.54 ron
– 25.10.2018 Fotbal Club MetaloGlobus Bucuresti SA – 5000 ron
Compania Municipală Întreţinerea Arborilor şi Spatiului Verde a contractat servicii de publicitate:
– Anunţ ziarul Bursa – SC META RING SRL – 1.110,578 lei cu TVA
– THETA PROFICIENCY SRL – 1.158 lei cu tVA
– Anunţ ziarul Bursa – SC META RING SRL – 180,50 lei cu TVA
– THETA PROFICIENCY SRL – 200 lei cu TVA
Compania Municipală Parking a înregistrat următoarele cheltuieli pentru promovarea aplicaţiei Parking Bucureşti:
– 18.10.2018 – Flyere – Graficisme SRL – 471,94 lei
– 25.10.2018 – Anunţ de angajare – Anunţul telefonic SRL 360 lei
– 01.06.2019 – Publicitate – Google – 851,82 lei
– 12.06.2019 – Publicitate – Kondiment Worldwide SRL – 4.718 lei
– 01.07.2019 – Publicitate – Kondiment Worldwide SRL – 4.718 lei
– 02.08.2019 – Publicitate – Kondiment Worldwide SRL – 4.717, 98 lei
– 02.08.2019 – Publicitate – Google – 1.790, 18 lei
– 05.09.2019 – Publicitate – Kondiment Worldwide SRL – 4.718 lei
– 19.09.2019 – Publicitate – Google – 3.671, 81 lei
– 17.10.2019 – Publicitate – Graficisme SRL – 1.584 lei
– 20.10.2019 – Publicitate – Google – 4.464, 72 lei
– 21.10.2019 – Publicitate – Kondiment Worldwide SRL – 900 lei
– 23.10.2019 – Flyere – Graficisme SRL – 46 lei
– 30.10.2019 – Anunţ selecţie membri CA – Media Press Publishing SRL – 2.898 lei
– 03.11.2019 – Publicitate – Google – 566,66 lei
– 13.12.2019 – Anunţ selecţie membri CA – Media Press Publishing SRL – 2.898 lei
– 17.12.2019 – Publicitate – Google – 386,25 lei
– 10.01.2020 – Publicitate – Google – 164,52 lei
– 03.02.2020 – Publicitate – Google – 348,81 lei
– 21.02.2020 – Flyere – Graficisme SRL – 96 lei
– 02.03.2020 – Publicitate – Google – 395,98 lei
– 02.09.2020 – Publicitate – Google – 314,96 lei
– 02.10.2020 – Publicitate – Google – 512,33 lei.
Citeşte şi: Peste 5.000 de reclame ale Primăriei Capitalei pe posturile TV. Cum s-au împărţit pe televiziuni
Citeşte şi: Cât cheltuie STB pe campania cu vloggeri şi cine s-a ocupat. Nume şi cifre. Autobuzele, promovate printr-o campanie "fără P"
Citeşte şi: În plină campanie: Antena 3, Digi24, B1 TV, Realitatea Plus şi România TV, peste 600 de spoturi cu Primăria Capitalei. Ce spune legea?
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu