O altfel de campanie pentru ...ferestre. Cu un serial românesc, cu nume nemţesc. Şi cu trei nume din online Diana Mihăilă, Radu Dumitru şi Vali Petcu - Zoso.
Serialul se numeşte „Die A-Klasse-Show” şi cuprinde 12 video-uri educative filmate în toată ţara, care prezintă ferestrele cu ajutorul personajului carismatic Hermann VEKA. Clientul: Veka. Agenţia: Oxygen.
Seria Die A-Klasse-Show este realizat de Oxygen şi se desfăşoară în digital, pe pagina de Facebook VEKA România, pe canalul de Youtube al brandului, dar şi pe www.fereastraVeka.ro, acolo unde Hermann are propriul blog dedicat conţinutului despre ferestre.
Alex Oancea, Marketing Manager VEKA România:
“Die A-Klasse-Show aduce un conţinut educational despre profilele VEKAîntr-un fel memorabil şi distractiv. A fost un proiect amplu şi mă bucur să fi avut alături o echipă talentată care s-a ridicat la standardele de clasa A”.
Irina Manole, Senior Account Manager Oxygen, explică campania:
„Ideea de a introduce un personaj care să povestească despre profilele VEKAîntr-o manieră prietenoasăa venit foarte natural.Era esenţial să discutăm despre avantajele pe care clienţii le pot avea atunci când fac alegerea corectă şi optează pentru profilele clasa A de la VEKA folosind un limbaj cât mai apropiat de consumator.
Apoi, am avut inspiraţia să găsim şi un Hermann autentic, căruia să îi placă specialiştii care nu fac compromisuri şi care să vorbească în numele brandului cu lejeritate şi umor fin.Ca şi până acum, ne-am bucurat de deschiderea VEKA la acest gen de idei de conţinut, bine primite în social media”.
Trimite un comentariu