Skip to main content

Nespresso are o nouă agenţie de comunicare în România

 
Foto: Pexels
Foto: Pexels

Brandul Nespresso are o nouă agenţie de comunicare în ţară. Este vorba de MSL The Practice, care a câştigat pitch-ul organizat alături de alte agenţii de PR din România.

Publicitate

În cadrul noului parteneriat, MSL The Practice va oferi consultanţă pentru comunicarea corporate şi de brand a companiei, suport în implementarea campaniilor de comunicare şi acţiunilor de responsabilitate socială, media relations şi influencer marketing, dar şi consultanţă social media şi creare de conţinut pentru Nespresso în România.

Oana Bulexa, Managing Director MSL The Practice, despre noul parteneriat cu Nespresso:

„Suntem incantati si onorati ca vom putea contribui la consolidarea prezentei Nespresso in Romania. E un brand pe care il apreciam deja din postura de consumatori impatimiti, dar ne-am bucurat sa descoperim o companie cu valori puternice si cu un impact profund asupra bunastarii societatii si comunitatilor.”

Sonia Năstase, Business Executive Officer Nespresso Romania, despre parteneriatul cu MSL The Practice:

„In numai sase ani de existenta pe piata din Romania, Nespresso a reusit sa devina un nume de referinta pentru cafeaua de calitate, dar si pentru responsabilitatea fata de mediu.

Tinand cont de toate acestea, comunicarea corporate, de brand si social media au devenit tot mai importante pentru noi. Aveam nevoie de partenerul potrivit si ne bucuram ca l-am gasit in echipa MSL The Practice.”

MSL The Practice colaborează şi cu Glovo în România

Pe finalul lunii august MSL The Practice a mai bătut palma cu un client important. Este vorba de Glovo, alături de care agenţia de PR se va ocupa de de comunicare corporate şi public affairs pentru compania de livrări, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Până acum, încă de la lansarea pe piaţa din România, Glovo lucrase cu agenţia Dăescu Borţun Olteanu.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus