PR Arena îşi va desfăşura ediţia a treia exclusiv în online din cauza pandemiei. Va avea loc pe parcursul a două zile, în perioada 16-17 noiembrie, iar peste 100 de studenţi de la şase facultăţi din ţară s-au înscris la această competiţie.
Sunt tineri de la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (Universitatea din Bucureşti), Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, Universitatea Transilvania din Braşov, Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, Universitatea „Ovidius” din Constanţa şi Universitatea de Vest din Timişoara care vor lucra cu 20 de mentori, cu peste 10 ani de experienţă în domeniu.
Ce trebuie să facă tinerii studenţi alături de mentori?
Timp de 24 de ore cele 20 de echipe trebuie să rezolve un brief şi să vină cu propuneri pentru o campanie a Asociaţiei Blondie. Echipa câştigătoare va implementa campania gândită alături de echipa ONG-ului care a venit cu brief-ul.
Studenţii vor avea, de asemenea, parte de o surpriză din partea organizatorilor. Cornel Ilie, Lucia şi Alex Ştefănescu o să susţină pe zoom un moment live de muzică, chiar înainte de momentul aflării câştigătorilor.
Mentorii ediţiei PR Arena 2020 sunt:
- Alexandra Radu (Rogalski)
- Andreea Paleologu (SAG Media Communications)
- Anca Oreviceanu (Michelin)
- Andreea Pistritu (Arbo Media)
- Carina Sava (Watermelon Agency)
- Corina Vasile (Raiffeisen Bank Romania)
- Cristina Hanganu (Lidl)
- Cristina Butunoi (Golin)
- Crenguta Rosu (DC Communication)
- Dana Dobrescu (Mondelez)
- Dana Nae Popa (Pastel)
- Elena Neicu (NN)
- Irina Roncea (Golin)
- Manuela Ciugudean (coach)
- Maria Mihai (Lidl)
- Mihaela Savu (Idea Bank)
- Nicoleta Deliu (BCR)
- Roxana Diba (Golin)
- Silvia Mihăilescu (ING Bank)
- Silvia Jalea (ING Bank)
Ana-Maria Diceanu, Preşedinte şi co-fondator GWPR România, despre ediţia a treia PR Arena:
„Mă bucură să văd cât de frumos creşte acest proiect de la o ediţie la alta. Din acest an PR Arena nu mai este un proiect local, ci a devenit un proiect naţional care ajunge, iată, la studenţii de la comunicare din 6 oraşe.
Când am lansat proiectul, ne-am propus să construim o platformă perfectă pentru tinerii care îşi doresc o carieră în PR şi comunicare, iar rezultatele de până acum ne-au arătat că suntem pe drumul cel bun.
Să poţi gândi o campanie sub îndrumarea unor profesionişti cu ani de experienţă în domeniu, în doar 24 de ore şi apoi să implementezi ideile este o adevărată probă de foc în care se călesc minţile viitorilor profesionişti în PR.”
Trimite un comentariu