TikTok a anunţat un parteneriat oficial cu Sony Music. Îi va ajuta pe creatorii de conţinut cu mai multe melodii, notează socialmediatoday.com.
Utilizatorii TikTok puteau folosi multe piese ale artiştilor favoriţi şi până acum, dar playlist-ul a devenit şi mai bogat odată cu noul parteneriat dintre TikTok şi Sony Music.
În ciuda noii oferte, există însă câteva „restricţii” în ceea ce priveşte utilizarea pieselor muzicale. În luna mai, TikTok şi-a actualizat regulile referitoare la utilizarea comercială a melodiilor populare, ceea ce a împiedicat conturile oficiale ale brandurilor să folosească piese populare în clipurile lor.
S-a creat o „Bibliotecă muzicălă” în care brand-urile verificate pot selecta o serie de piese muzicală. TikTok are un sistem pentru a identifica profilul brandului şi îl opreşte în a utiliza piesele comerciale.
TikTok, despre noul parteneriat cu Sony Music, via SocialMediaToday:
„Cu această înţelegere, comunitatea creatorilor TikTok va avea acces la clipuri populare din catalogul masiv de hit-uri de la Sony Music, dar şi lansări noi ale unor piese pentru a fi utilizate în conţinutul lor TikTok.
TikTok şi Sony Music vor colabora pentru a sprijini niveluri mai mari de personalizare şi creativitate a utilizatorului TikTok pe platformă şi vor oferi oportunităţi noi şi orientate spre viitor pentru implicarea fanilor cu artiştii şi muzica lor.”
Trimite un comentariu