Publicaţia britanică The Guardian a ajuns la creşteri impresionante în 2020, anul pandemiei. Are în prezent peste 1 milion de abonaţi şi oameni care donează regulat, după ce contribuţiile cititorilor au crescut cu 43%, se anunţă într-un articol publicat pe site.
Abonamentele digitale au crescut cu 60%, de la 632.000 în noiembrie 2019 la 900.000 în noiembrie 2020. Sunt, de asemenea, şi 119.000 de abonaţi la varianta de print.
În ceea ce priveşte abonaţii unici, Guardian are peste 1,5 milioane de oameni în ultimul an. Veştile bune pentru publicaţie vin în contextul în care pandemia a afectat vânzarea ediţiilor de print.
The Guardian a acoperit subiecte legate de pandemie, de mişcarea Black Lives Matter şi de schimbările climatice. După Alegerile prezidenţiale din America, publicaţia a înregistrat pe 4 noiembrie cel mai bun trafic: 190 de milioane de vizualizări şi 52,9 milioane de clienţi unici în numai 24 de ore.
Katharine Vner, redactor-şef The Guardian:
„În acest an foarte provocator, cititorii au ales Guardian în număr record pentru rapoartele riguroase şi de încredere. Datorită sprijinului cititorilor noştri suntem capabili să ne păstrăm jurnalismul deschis şi disponibil pentru toţi, nu doar pentru cei care îşi permit să plătească un abonament.”
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii