AUDIENŢE. Bătălia în audienţe a fost crâncenă, miercuri seara. Pro TV a pus la bătaie pelicula Iron Man 3, care a reuşit să-i aducă primul loc doar la tineri.
Filmul cu Robert Downey Jr. a ocupat locul trei în toată ţara şi la oraşe, unde a fost depăşit de show-ul lui Nea Marin de la Antena 1. De altfel, Nea Marin a ocupat locul doi pe linie, aseară.
Foarte bine, seara trecută, a stat Kanal D. Postul Dogan a ocupat primul loc, în ţară şi la oraşe, pe intervalul Iron Man 3. A avut, pe interval, serialul turcesc Prizoniera Destinului, care a început la ora 20:00 şi s-a încheiat la 22:30.
Iron Man 3 şi Poftiţi la circ s-au intersectat aproape perfect, iar cifrele au fost aproape la fel de la un interval la altul.
Ştirile sunt la Pro TV. Pro TV stă în continuare foarte bine pe zona de ştiri, înaintea programelor de seară. Jurnalul de la ora 19:00 a fost lider detaşat şi aseară, cu 1,8 milioane de telespectatori din toată ţara (19:00-20:30), la 400.000 în faţa Observatorului de pe Antena 1 şi la 800.000 în faţa Kanal D.
Pe publicul tânăr, peste un sfert din telespectatorii între 18 şi 49 de ani se duc către Ştirile Pro TV (aproape 30% share).
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul filmului Iron Man 3 (20:30-22:55):
Naţional. Iron Man 3 a pus Pro TV pe locul trei, la nivel naţional. Postul din Pache Protopopescu a fost sub Antena 1 (locul doi) şi Kanal D - liderul topului.
Puţin peste un milion de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la Omul de oţel. Antena 1, cu Nea Marin, a adunat o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe interval.
Kanal D, de pe primul loc, a stat cel mai bine. A înregistrat o medie de 1,6 milioane de telespectatori, pe intervalul Iron Man 3.
Urban. Clasamentul primelor trei s-a menţinut şi în mediul urban, pe intervalul Iron Man 3: Kanal D - primul loc, Antena 1 - locul doi şi Pro TV - locul trei.
Filmul de la Pro TV a atras aproximativ jumătate de milion de persoane din mediul urban, de la oraşe, şi s-a clasat abia pe trei.
De cealaltă parte, liderul Kanal D înregistra o medie de 750.000 de persoane pe intervalul peliculei. Antena 1 s-a clasat pe doi, dar cifrele au fost mai apropiate de cele scoase de Pro TV. Aproximativ 535.000 de persoane se uitau la Nea Marin, în fiecare minut.
Comercial. Tinerii au întors clasamentul pe dos. Pro TV a fost lider. Iron Man 3 a înregistrat o medie de 330.000 de tineri pe minut.
Antena 1 s-a clasat pe locul secund, iar Nea Marin a fost urmărit de 250.000 de persoane tinere.
Kanal D a ajuns pe trei, pe segmentul comercial. A scos o medie de 210.000 de tineri, pe interval.
Audienta posturilor TV miercuri, 27 ianuarie, pe intervalul filmului Iron Man 3 (20:30-22:55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.622.000 | 9.2 | 19.0 |
2 | Antena 1 | 1.184.000 | 6.7 | 13.9 |
3 | Pro TV | 1.018.000 | 5.8 | 11.9 |
4 | Antena 3 | 564.000 | 3.2 | 6.6 |
5 | Romania TV | 556.000 | 3.1 | 6.5 |
6 | National TV | 249.000 | 1.4 | 2.9 |
7 | DigiSport 1 | 246.000 | 1.4 | 2.9 |
8 | Happy Channel | 244.000 | 1.4 | 2.9 |
9 | TVR 1 | 168.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | TVR 2 | 146.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 27 ianuarie, pe intervalul filmului Iron Man 3 (20:30-22:55), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 757.000 | 7.9 | 17.2 |
2 | Antena 1 | 535.000 | 5.6 | 12.2 |
3 | Pro TV | 516.000 | 5.4 | 11.8 |
4 | Antena 3 | 353.000 | 3.7 | 8.0 |
5 | Romania TV | 257.000 | 2.7 | 5.9 |
6 | DigiSport 1 | 138.000 | 1.4 | 3.2 |
7 | Happy Channel | 129.000 | 1.3 | 2.9 |
8 | National TV | 101.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | TVR 2 | 83.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Prima TV | 80.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 27 ianuarie, pe intervalul filmului Iron Man 3 (20:30-22:55), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 333.000 | 7.9 | 21.3 |
2 | Antena 1 | 249.000 | 5.9 | 15.9 |
3 | Kanal D | 210.000 | 5.0 | 13.4 |
4 | Antena 3 | 53.000 | 1.3 | 3.4 |
5 | DigiSport 1 | 49.000 | 1.2 | 3.2 |
6 | Digi 24 | 43.000 | 1.0 | 2.7 |
7 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | TNT | 23.000 | 0.5 | 1.5 |
9 | Pro 2 | 23.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | Antena Stars | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
In fine,in sfarsit vad si eu o schimbare in materie de grafică la ei
Iumor logo nou si grafică noua
Si la tecunosc este putin modificat
As vrea sa vad si la chefi ceva nou
Si un logo nou la antena nu ar strica in urmatorii 3 ani de exemplu
Ca de 20 de ani il vedem pe acelasi
În această primăvară Antena1 v-a performa doar cu Chefi la cuțite și poate pe Național/Urban cu Te cunosc de undeva, în rest are locul 2/3 asigurat.