Skip to main content

COMUNICAT. Social media în marketingul digital

 
COMUNICAT. Social media în marketingul digital

Reţelele de socializare devin rapid unul dintre cele mai importante aspecte ale marketingului digital, oferind o multitudine de beneficii şi ajungând la milioane de clienţi şi potenţiali clienţi de pretutindeni.

Publicitate

Dacă în planul tău de marketing nu incluzi şi această sursă profitabilă, rişti să pierzi o oportunitate de marketing uriaşă, deoarece este cea mai uşoară şi rapidă metodă prin care poţi răspândi informaţii despre produsul şi misiunea business-ului tău.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Îmbunătăţirea brand awareness-ului

Social media este una dintre cele mai profitabile şi lipsite de griji platforme de marketing digital care îţi ajută business-ului să aibă o vizibilitate mare. Pentru început, este nevoie de un profil de socializare care să îţi sporească vizibilitatea în mediul online, urmând ca persoanele interesate de produsele şi brand-ul tău să interacţioneze cu tine.

Consumând doar câteva ore pe săptămână, peste 91% dintre specialiştii în marketing au afirmat că eforturile lor de marketing social au sporit foarte mult vizibilitatea brand-ului şi experienţa utilizatorului.

Costuri reduse

Marketingul pe reţelele de socializare este probabil cel mai eficient mod din punct de vedere al costurilor. Crearea unui cont este gratuită pe aproape toate platformele de socializare.

Dacă alegi să faci campanii cu plată pe reţelele de socializare, nu trebuie să te gândeşti la un buget imens, începe cu un buget mai redus pentru a atrage potenţiali clienţi şi pentru a duce vestea despre brand-ul tău cât mai departe, apoi, pe parcurs, plusează pe campaniile cele mai profitabile pentru business-ul tău.Poţi creşte semnificativ ratele de conversie şi în cele din urmă, vei obţine o rentabilitate a investiţiei în campaniile online din mediul social.

Interacţiunea cu clienţii

Social media este o modalitate bună de a atrage şi de a interacţiona cu clienţii. Cu cât comunici mai mult cu publicul, cu atât ai mai multe şanse de conversie. Configurează o comunicare bidirecţională cu publicul ţintă, astfel încât dorinţele lor să fie cunoscute şi interesul lor să fie satisfăcut cu uşurinţă.

Mai mult, comunicarea şi implicarea în relaţia cu clienţii este una dintre modalităţile de a câştiga atenţia lor şi de a le transmite mesajul brand-ului. Astfel, brand-ul tău va ajunge la un public cât mai larg, în timp real şi se va stabili fără nicio problemă.

Loialitatea faţă de brand

Când ai o prezenţă activă pe reţelele de socializare, este mai uşor pentru consumatori să te găsească şi să se conecteze cu brand-ul tău. Prin această conectare, este mai probabil să creşti fidelizarea acestora, întrucât dezvoltarea unei baze de clienţi loiali este unul dintre principalele obiective ale aproape oricărei afaceri.

Satisfacţia clienţilor şi loialitatea faţă de brand merg de obicei mână în mână. Social media nu se limitează doar la oferirea informaţiilor despre produsului tău, ci este, de asemenea, o platformă pentru campaniile promoţionale. Un client vede aceste platforme ca o modalitate în care poate comunica direct cu compania.

Satisfacţie sănătoasă

Cu ajutorul acestor platforme, crearea unei voci pentru brand-ul tău este importantă pentru îmbunătăţirea imaginii generale a acestuia. Clienţii apreciază faptul că atunci când postează comentarii pe pagina ta, primesc mai degrabă un răspuns personalizat decât un mesaj predefinit. Un brand care îşi preţuieşte clienţii, îşi face timp pentru a compune un mesaj personal, care este văzut în mod natural într-o lumină pozitivă.

Cunoaşterea pieţei

Una dintre cele mai bune modalităţi de a găsi nevoile şi dorinţele clienţilor tăi, în loc să comunici direct cu aceştia este cunoaşterea pieţei. De asemenea, este considerat cel mai valoros avantaj al reţelelor sociale. Observând activităţile din profilul tău, vei vedea interesul şi opiniile clienţilor pe care s-ar putea să nu le cunoşti dacă nu ai avea o prezenţă pe reţelele sociale.

Ca instrument complementar de cercetare, reţelele sociale te pot ajuta să obţii informaţii şi să înţelegeţi mai bine tipul de consumator din industria ta. După ce obţii un număr mare de urmăritori, poţi utiliza apoi instrumente suplimentare pentru a examina alte date demografice ale consumatorilor tăi.

Autoritatea brand-ului

Pentru a face afacerea mai puternică, loialitatea faţă de brand şi satisfacţia clienţilor joacă un rol major, dar totul se reduce la comunicare. Când clienţii văd compania ta postând pe reţelele de socializare, îndeosebi răspunzând la întrebările lor şi postând conţinut original, îi ajută să îşi construiască o imagine pozitivă despre tine.

Interacţiunea regulată cu clienţii dovedeşte că ei sunt importanţi pentru tine. Odată ce vei obţine câţiva clienţi mulţumiţi, care îşi exprimă părerea cu privire la experienţa lor pozitivă de cumpărare, poţi avea parte de extra publicitate făcută chiar de clienţi autentici care au apreciat produsul sau serviciul tău.

Creşterea traficului

Un alt avantaj al reţelelor sociale este că te ajută şi la creşterea traficului pe site. Prin partajarea conţinutului tău pe reţelele de socializare, oferi utilizatorilor un motiv pentru a accesa site-ul tău web.

Cu cât oferi mai mult conţinut de calitate, cu atât vei genera mai mult trafic pe site-ul tău, în timp ce se conturează oportunităţi de conversie.

Îmbunătăţirea clasamentului pentru SEO

Prezenţa pe reţelele sociale devine un factor vital în calcularea clasamentelor. În aceste zile, pentru a asigura un clasament de succes, cerinţele SEO variază continuu. Prin urmare, nu mai este suficient să optimizezi site-ul şi să îţi actualizezi în mod regulat blogul. Companiile care îşi partajează conţinutul pe reţelele sociale oferă un semnal către motorul de căutare care vorbeşte despre validitatea, integritatea şi constanţa brand-ului tău.

Nu se poate nega faptul că marketingul pe reţelele sociale are multe avantaje pentru startup-uri şi mărci consacrate. Prin actualizarea regulată a strategiei potrivite de marketing pe reţelele de socializare, aceasta va duce la creşterea traficului, SEO mai bun, loialitate îmbunătăţită faţă de brand, satisfacţie mai sănătoasă a clienţilor şi multe altele.

Concurenţa ta creşte deja pe reţelele de socializare zi de zi, aşa că nu lăsa concurenţii să atraga potenţialii tăi clienţi. Cu cât începi mai devreme, cu atât vei vedea mai repede cum business-ul tău prinde aripi!

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus