Audienţe. Prima seară de la debutul Survivor în care emisiunea de pe Kanal D este depăşită, la mare distanţă! Responsabil: Românii au talent!
Debutul emisiunii Românii au talent a lăsat în urmă showul care până acum domina audienţele. Un debut "altfel": cu un uriaş ecran în spate, cu public virtual şi cu Alexandra Dinu membru al juriului.
Emisiunea de pe Pro TV a avut vârfuri care au sărit bine de trei milioane de români la televizor! Diferenţa dintre Românii au talent şi Survivor de pe Kanal D a fost de aproape 800.000 de telespectatori în favoarea Pro TV.
Cota de piaţă Românii au talent: pe toate segmentele de public, a sărit de 30%, ceea ce înseamnă că peste o treime dintre românii care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.
Antena 1 nu s-a apropiat nici de locul al doilea. A fost pe trei, dar la o distanţă considerabilă.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele primei ediţii Românii au talent din 2021 (intervalul 20.30-23.30):
Naţional. La nivelul întregii ţări, peste 2,6 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la show-ul de pe Pro TV prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş. Primul loc confortabil pentru Pro TV. Distanţa dintre Românii au talent şi Survivor: peste 800.000 de telespectatori.
Vârful: 3.240.000 de telespectatori la ora 20.53
Antena 1, pe poziţia a treia, a avut cifre de aproape patru ori mai mici decât Românii au talent, cu un film cu Bruce Willis.
Cifre mult mai mici de la locul al treilea încolo (330.000 pentru România TV, locul patru, adică aproape de zece ori sub Românii au talent).
Urban. Românii au talent s-a distanţat de Survivor şi la oraşe. Show-ul cu Andra, Andi Moisescu, Florin Călinescu şi, mai nou, cu Alexandra Dinu, a avut audienţe aproape duble!
O medie de aproape 1,4 milioane de telespectatori pentru Pro TV şi 740.000 pentru Kanal D.
Locul trei pentru Antena 1, cu 350.000 de telespectatori pe post, adică de patru ori mai puţin decât Românii au talent.
Comercial. Aproape jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani a avut la debut Românii au talent. Kanal D a fost pe poziţia a doua, cu 314.000 de telespectatori tineri.
Diferenţa dintre Pro TV şi Survivor a fost mai mică pe acest segment, faţă de celelalte targeturi.
De notat cota de piaţă a Pro TV pe segment: peste 32%. O treime dintre tinerii care aveau televizoarele deschise au stat pe Românii au talent. Pe Survivor erau 20%.
Antena 1 pe publicul tânăr? Locul al treilea, cu 175.000 de telespectatori din segmentul comercial.
Citeşte şi: Cum a debutat Românii au talent anul trecut, în 2020
Audienta posturilor TV vineri, 5 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.610.000 | 14.8 | 31.4 |
2 | Kanal D | 1.879.000 | 10.6 | 22.6 |
3 | Antena 1 | 687.000 | 3.9 | 8.2 |
4 | Romania TV | 330.000 | 1.9 | 4.0 |
5 | Antena 3 | 230.000 | 1.3 | 2.8 |
6 | Happy Channel | 138.000 | 0.8 | 1.7 |
7 | Prima TV | 131.000 | 0.7 | 1.6 |
8 | TVR 2 | 127.000 | 0.7 | 1.5 |
9 | DigiSport 1 | 124.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | Pro Cinema | 124.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 5 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-23:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.376.000 | 14.4 | 32.7 |
2 | Kanal D | 740.000 | 7.7 | 17.6 |
3 | Antena 1 | 352.000 | 3.7 | 8.4 |
4 | Romania TV | 211.000 | 2.2 | 5.0 |
5 | Antena 3 | 154.000 | 1.6 | 3.7 |
6 | Happy Channel | 95.000 | 1.0 | 2.3 |
7 | DigiSport 1 | 81.000 | 0.9 | 1.9 |
8 | TVR 2 | 60.000 | 0.6 | 1.4 |
9 | Digi 24 | 58.000 | 0.6 | 1.4 |
10 | Pro 2 | 55.000 | 0.6 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 5 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 486.000 | 11.6 | 32.3 |
2 | Kanal D | 314.000 | 7.5 | 20.9 |
3 | Antena 1 | 174.000 | 4.2 | 11.6 |
4 | DigiSport 1 | 32.000 | 0.8 | 2.1 |
5 | Romania TV | 24.000 | 0.6 | 1.6 |
6 | Prima TV | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
7 | Digi 24 | 20.000 | 0.5 | 1.3 |
8 | Antena 3 | 19.000 | 0.5 | 1.3 |
9 | Pro Cinema | 19.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | Comedy Central | 18.000 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Plus că kix factor poate sa faca artiști adevărati din oameni.De exemplu la X factor UK 2011 a câștigat o trupă de fete care actual sunt cea mai mare formație pop de fete din lume,Na poznă!
Spre deosebire de Vocea la care puțini artiști au avut cariere mari după aceea ,cu toate ca emisiunile sunt la fel