Skip to main content

Prima TV a fost (iar) prima cu meciul Naţionalei: partida San Marino - România, cel mai urmărit program pe interval

 
Prima TV a fost (iar) prima cu meciul Naţionalei: partida San Marino - România, cel mai urmărit program pe interval

AUDIENŢE. Meciul San Marino - România, încheiat cu victoria categorică a Naţionalei (1-5 scorul final) a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare.

Publicitate

Cifrele au făcut din Prima TV (post altfel plasat mai jos în clasament) liderul televiziunilor pe finalul serii de luni, cu meciul de fotbal. Peste 1,2 milioane de români au fost în fiecare minut alături de Naţionala antrenată de Mircea Lucescu.

Până să înceapă meciul (adică până la 21.50), cel mai vizionat program a fost Chefi la cuţite de pe Antena 1. Pe intersecţia cu meciul, Chefii au trecut pe locul al doilea. Audienţele Chefilor au fost ridicate, astfel că, deşi pe intervalul partidei au fost după Prima TV, au echilibrat toată emisiunea (dacă luăm în calcul slotul 20.30-23.50, Antena 1 e cea mai urmărită, cu Prima pe doi).

Câţi români s-au uitat la meci?

Naţional. La nivelul întregii ţări, audienţa partidei San Marino - România s-a ridicat la peste 1,2 milioane de telespectatori în fiecare minut. Pe parcursul meciului, la Antena 1 se uitau 750.000 de români.

Pro TV, cu un film de acţiune - O nuntă explozivă, a fost pe poziţia a treia.

Urban. Meciul de pe Prima TV a fost văzut, la oraşe, de 660.000 de telespectatori pe minut. Antena 1, locul următor, erau cu 200.000 mai puţini. Pro TV, locul al treilea, înregistra, cu filmul, o audienţă la jumătate faţă de San Marino - România.

Comercial. Cifre ridicate şi pe publicul comercial 21-54 de ani urban. Peste 300.000 de telespectatori din acest segment au urmărit meciul pe Prima TV. O medie de 200.000 de români la Antena 1 şi de aproape 170.000 la Pro TV.

După primele trei locuri, nicio altă televiziune nu a atins suta de mii pe segmentul comercial.

Audienţele posturilor TV luni, 24 martie, pe intervalul meciului San Marino - România (21.50-23.40), la nivel Naţional:

1. Prima TV - 1.220.000 de telespectatori (7 rating, 21,9 cotă de piaţă)

2. Antena 1 - 750.000 (4,3 rtg, 13,5 share)

3. Pro TV - 565.000

4. Kanal D - 500.000

5. Realitatea - 290.000

6. România TV - 245.000

Audienţele posturilor TV luni, 24 martie, pe intervalul meciului San Marino - România (21.50-23.40), în mediul Urban:

1. Prima TV - 660.000 de telespectatori (6,7 rtg, 20,8 share)

2. Antena 1 - 440.000 (4,4 rtg, 13,7 rtg)

3. Pro TV - 310.000

4. Kanal D - 250.000

5. Realitatea - 180.000

6. România TV - 165.000

Audienţele posturilor TV luni, 24 martie, pe intervalul meciului San Marino - România (21.50-23.40), pe publicul Comercial 21-54 de ani Urban:

1. Prima TV - 310.000 telespectatori (6,6 rtg, 23,9 share)

2. Antena 1 - 200.000 (4,3 rtg, 15,6 rtg)

3. Pro TV - 170.000

4. Kanal D - 90.000

5. Realitatea - 55.000

6. Antena 3 - 40.000

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt