Audienţe. Românii s-au împărţit între Pro TV şi Antena 1, în seara de marţi. Las Fierbinţi şi Chefi la cuţite au fost cele mai urmărite programe. Kanal D, cu serialul Hercai, a stat toată seara pe locul trei.
Detalii, în continuare:
Una caldă, alta rece pentru Pro TV. Postul din Pache Protopopescu a condus audienţele cât timp a rulat serialul de comedie Las Fierbinţi. Peste 2,2 milioane de români s-au uitat la aventurile fierbinţenilor.
Ratingul, însă, s-a schimbat când a început Şef sub acoperire. Emisiunea de pe Pro TV a pierdut pe toate segmente de public în favoarea Chefilor de pe Antena 1.
Şeful sub acoperire de aseară a fost Laurenţiu Ilie. Acum director al companiei KitchenShop, Laurenţiu Ilie a făcut în 1990 o publicaţie pentru studenţo împreună cu Cătălin Tolontan - "Noi nu" din care au scos doar câteva numere. Laurenţiu Ilie a fost şi unul dintre fondatorii ziarului Bursa.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi şi Pro TV, primii lideri ai serii
Naţional. Bobiţă, Celentano sau Firicel mai bifeaza un succes în seara de marţi. Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit program la nivelul întregii ţări, cu 2.268.000 de telespectatori.
La mare distanţă s-a clasat Antena 1 cu emisiunea Chefi la cuţite - 1.456.000 de privitori. Podiumul serii l-a completat Kanal D, care difuza un episod din serialul turcesc Hercai. Aproximativ 1.357.000 de urmăritori se uitau pe postul Dogan.
Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Las Fierbinţi a rămas cel mai urmărit program cu peste 1 milion de telespectatori, în medie.
Antena 1 s-a clasat tot pe locul secund. Emisiunea Chefi la cuţite era umărită de 796.000 de români. Pe locul trei se clasa Kanal D - 613.000 de privitori.
Comercial. Tinerii s-au uitat într-un număr mare la fierbinţeni. Serialul de comedie de pe Pro TV câştiga şi pe acest segment de public, cu 424.000 de telespectatori tineri.
Chefii Antenei 1 au scos şi ei cifre bune, dar suficiente doar pentru locul secund - 309.000 de privitori. Urmează în clasament Kanal D - 164.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 23 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.268.000 | 12.8 | 25.1 |
2 | Antena 1 | 1.456.000 | 8.2 | 16.1 |
3 | Kanal D | 1.377.000 | 7.8 | 15.2 |
4 | Romania TV | 531.000 | 3.0 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 349.000 | 2.0 | 3.9 |
6 | Happy Channel | 276.000 | 1.6 | 3.1 |
7 | DigiSport 1 | 166.000 | 0.9 | 1.8 |
8 | TVR 1 | 164.000 | 0.9 | 1.8 |
9 | Pro Cinema | 142.000 | 0.8 | 1.6 |
10 | Diva | 141.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 23 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.064.000 | 11.1 | 22.8 |
2 | Antena 1 | 796.000 | 8.3 | 17.1 |
3 | Kanal D | 613.000 | 6.4 | 13.1 |
4 | Romania TV | 307.000 | 3.2 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 229.000 | 2.4 | 4.9 |
6 | Happy Channel | 177.000 | 1.8 | 3.8 |
7 | Digi 24 | 106.000 | 1.1 | 2.3 |
8 | Diva | 103.000 | 1.1 | 2.2 |
9 | DigiSport 1 | 101.000 | 1.1 | 2.2 |
10 | TVR 1 | 86.000 | 0.9 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 23 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 424.000 | 10.1 | 28.2 |
2 | Antena 1 | 309.000 | 7.4 | 20.6 |
3 | Kanal D | 164.000 | 3.9 | 10.9 |
4 | Digi 24 | 46.000 | 1.1 | 3.1 |
5 | Antena 3 | 38.000 | 0.9 | 2.5 |
6 | Romania TV | 35.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | Diva | 33.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Happy Channel | 33.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | National TV | 30.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | TVR 1 | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Chefii Antenei 1, mai urmăriţi decât Şeful sub acoperire
Naţional. Lucrurile s-au schimbat drastic după terminarea Las Fierbinţi. Pro TV a pierdut primul loc cu difuzarea Şef sub acoperire. Postul din Pache era pe doi cu 1.456.000 de telespectatori.
Chefii Antenei 1 au preluat prima poziţie. Bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu erau umăriţi de 1.685.000 de privitori. Podiumul serii l-a completat Kanal D - 1.429.000 de urmăritori.
Urban. Bucătarii de pe Antena 1 au prins şi la oraşe. Chefi la cuţite era cea mai urmărită emisiune, pe intervalul Şef sub acoperire - 970.000 de telespectatori.
Lupta pentru locul doi s-a dat între Pro TV şi Kanal D. Şeful sub acoperire a câştiga la limită cu 671.000 de privitori, în timp ce Hercai se clasa pe trei cu 658.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au ales într-un număr mare Antena 1. Emisiunea culinară a câştigat detaşat şi pe acest segment de public, cu 433.000 de privitori tineri.
Pro TV a încheiat seara pe locul doi - 351.000 de telespectatori, iar Kanal D era pe trei - 197.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 23 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.685.000 | 9.5 | 20.2 |
2 | Pro TV | 1.456.000 | 8.2 | 17.5 |
3 | Kanal D | 1.429.000 | 8.1 | 17.1 |
4 | Romania TV | 500.000 | 2.8 | 6.0 |
5 | Antena 3 | 426.000 | 2.4 | 5.1 |
6 | Happy Channel | 233.000 | 1.3 | 2.8 |
7 | Prima TV | 164.000 | 0.9 | 2.0 |
8 | TVR 1 | 146.000 | 0.8 | 1.7 |
9 | Digi 24 | 110.000 | 0.6 | 1.3 |
10 | ETNO | 110.000 | 0.6 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 23 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 970.000 | 10.1 | 22.1 |
2 | Pro TV | 671.000 | 7.0 | 15.3 |
3 | Kanal D | 658.000 | 6.9 | 15.0 |
4 | Romania TV | 314.000 | 3.3 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 287.000 | 3.0 | 6.6 |
6 | Happy Channel | 136.000 | 1.4 | 3.1 |
7 | Prima TV | 96.000 | 1.0 | 2.2 |
8 | Digi 24 | 85.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | TVR 1 | 74.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | DigiSport 1 | 65.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 23 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 433.000 | 10.3 | 28.0 |
2 | Pro TV | 351.000 | 8.4 | 22.7 |
3 | Kanal D | 197.000 | 4.7 | 12.8 |
4 | Antena 3 | 60.000 | 1.4 | 3.9 |
5 | Romania TV | 49.000 | 1.2 | 3.2 |
6 | Pro Cinema | 31.000 | 0.7 | 2.0 |
7 | Digi 24 | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
8 | Prima TV | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | TVR 1 | 27.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Happy Channel | 23.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Ca Antenuta Pensionara, nu le mai merge pe 18-49 la marinici factorati nextstarati revelioane factorati bucatari