COMUNICAT. Povestea Cupio România a început pe 5 martie 2012, odată cu deschiderea primului magazin în Timişoara. Sub deviza unui brand care oferă servicii inovatoare şi accesibile, Cupio s-a integrat natural în rutina de îngrijire personală a iubitoarelor de frumuseţe şi permanent a oferit experienţe de shopping personalizate celor aproximativ 500.000 de clienţi.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Clienţii Cupio sunt constant sursa de inspiraţie a dezvoltării brandului, astfel că în portofoliu au fost adăugate permanent noi produse şi categorii, compania comercializând în prezent peste 10.000 de produse şi având 11 sub-branduri proprii.
În cei nouă ani de activitate s-au vândut peste 4.000.000 de produse prin magazinul online, iar magazinele stradale şi din centrele comerciale au înregistrat peste 7 milioane de produse vândute.
„Este momentul potrivit să le mulţumim angajaţilor, consumatorilor şi partenerilor noştri pentru că ne sunt alături în această poveste de succes care durează de 9 ani”, a declarat Răzvan Ştefănescu, cofondator Cupio.
Dacă în anul 2012 compania începea activitatea cu 1 angajat, în 2021 echipa Cupio este formată din 130 de persoane, din care mai mult de jumătate lucrează în cele 20 de magazine din ţară. Lor li se alătură trainerii şi ambasadorii brandului.
„Am crescut alături de clienţii noştri, am inovat şi ne-am propus să le întrecem aşteptările. Angajamentul, pasiunea şi expertiza echipei noastre, combinate cu loialitatea clienţilor, dar şi dezvoltarea portofoliului de produse ne-au adus unde suntem azi: brandul nr. 1 în România din domeniul manichiurii, conform unui studiu de piaţă efectuat de Market Vector”, a menţionat Raluca Ştefănescu, cofondator Cupio.
Astăzi, cu ocazia acestei aniversări, compania lansează campania „We Celebrate Beauty” prin care recompensează fidelitatea clienţilor, oferind reduceri de până la 80% la peste 3.000 de produse de manichiură, machiaj şi îngrijire personală comandate online şi 20% reducere în magazinele Cupio, la produsele cu preţ întreg.
Raluca si Razvan Stefanescu, fondatori Cupio
În plus, Cupio îi sărbătoreşte pe cei care de-a lungul timpului au contribuit la dezvoltarea companiei, incluzând acţiuni de comunicare internă şi, nu în ultimul rând, acţiuni de responsabilitate socială.
Despre Cupio
Site-ul Cupio.ro a fost lansat în anul 2012, iar Cupio este o companie 100% românească, care a devenit în scurt timp unul dintre cele mai importante repere în piaţa produselor de cosmetice profesionale.
Compania are peste 10.000 de produse în portofoliu, 20 magazine, magazinul online www.cupio.ro cu peste 150.000 clienţi înregistraţi, 11 sub-branduri şi peste 130 angajaţi.
Cupio a fost desemnat brandul numărul 1 din România în domeniul manichiurii, conform unei cercetări de piaţă realizată de compania Market Vector în 2018-2019.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu