Dan Negru s-a supărat pe industrie: „În România, +35 nu există pentru TV, radiouri sau publicitari”, spune realizatorul Antenei 1 într-o postare pe Facebook.
Postarea atinge mai multe zone, cu accent pe faptul că, în România, publicul trecut de 35 de ani, cel cu putere de cumpărare, e ignorat de televiziuni, radiouri şi publicitari.
Vine cu exemple „din afară”, dar şi din ţara noastră:
„Cele mai mediatizate programe in ultimele zile au fost cele pentru publicul +35 ani: interviul lui Oprah cu Megan şi Harry, cel mai urmărit in America şi SanRemo la italieni, cel mai urmărit in Europa.
Talks e cea mai cool aplicaţie de interviuri susţinută de Rolex. E pentru + 35.
Pe ei ii vânează Netflix, Mercedes sau Rolex”, spune Negru.
Pe de altă parte, menţionează:
„În România, + 35 nu există pentru tv, radiouri sau publicitari. Avem doar comercialul lui Ţancă şi batjocura de tip Vulpiţa”, punctează el.
Nu în ultimul rând, mai spune:
„Nu e o rusine sa NU fi trend YouTube. România lui Ţancă şi Vulpiţa e inca prea saracă să-şi permită eleganţa lui Cargo sau Beligan.
Eleganţa nu însemnă sa ieşi in evidenţa, ci să intri in amintire!”, conchide Dan Negru.
Zici de manele, dar nu ai revelion fără manele și vedete de carton.