Skip to main content

COMUNICAT. Tech Themes 2025: Cinci teme esenţiale ale tehnologiei în 2025. Teads prezintă tendinţele ce pot să redefinească strategiile de media şi marketing anul acesta

 
COMUNICAT. Tech Themes 2025: Cinci teme esenţiale ale tehnologiei în 2025. Teads prezintă tendinţele ce pot să redefinească strategiile de media şi marketing anul acesta

COMUNICAT. Evoluţia tehnologiei, schimbările rapide în comportamentul audienţei şi mişcările culturale şi politice se intersectează pentru a transforma peisajul media în 2025.

Publicitate

Teads, platforma media globală, prezintă Tech Themes 2025, explorând cinci direcţii principale care au potenţialul să redefinească strategiile de publicitate în anul curent.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Acest ghid cuprinzător, bazat pe informaţii din Teads Global Tech Themes Survey¹ şi Teads Media Barometer², pe date de încredere din industrie şi pe perspectivele liderilor globali din media, oferă nişte direcţii clare pentru a face faţă potenţialelor provocări şi pentru a valorifica noile oportunităţi.

Natalie Bastian, Global Chief Marketing Officer la Teads, declară:

„În 2024, executivii din publicitate şi publishing au fost forţaţi să facă faţă unui peisaj media fragmentat. Între mişcările din politica globală, evenimentele sportive majore şi momentele din cultura pop, aceştia au găsit modalităţi inovatoare de a ajunge la consumatori.

Fie că a fost vorba despre integrarea CTV în planurile media sau utilizarea AI, industria publicitară a abordat aceste oportunităţi cu mult curaj. Pentru 2025, Teads anticipează un accent mai mare pus pe valorificarea întregului potenţial oferit de tehnologie – de la video omnichannel la formate CTV interactive şi targetare contextuală, oportunităţile sunt nelimitate.”

Cinci perspective-cheie din Tech Themes 2025:

  1. Engagement transformat prin strategia video omnichannel
    Strategiile video omnichannel revoluţionează modul în care brandurile interacţionează cu audienţele, construind poveşti coezive şi de impact pe ecrane multiple. Printr-o abordare care are în centru măsurarea atenţiei omnichannel, Teads reuşeşte să livreze campanii video care depăşesc ca vizibilitate mediile tradiţionale, prin targetarea audienţei atât în momentele de relaxare (lean-back – CTV), cât şi în cele de implicare activă (lean-in  -mobile), crescând relevanţa şi ad recall-ul. 42% dintre profesioniştii din media identifică CTV şi formatele omnichannel drept teme principale pentru 2025.
  2. Publicitate adaptată viitorului: un echilibru între personalizare şi confidenţialitate
  3. Pe măsură ce reglementările privind confidenţialitatea modelează peisajul digital, advertiserii se confruntă cu provocarea de a oferi experienţe personalizate, care să prioritizeze în acelaşi timp confidenţialitatea consumatorilor. Targetarea contextuală oferă o soluţie eficientă, aliniind perfect reclamele cu conţinutul şi mediile în timp real, într-un mod non-intruziv.

Cercetările arată că 1 din 3 consumatori îşi aminteşte reclamele relevante din punct de vedere contextual, iar 17% sunt mai predispuşi să facă o achiziţie.2 Teads oferă 80% din inventarul său cookieless, permiţând brandurilor să obţină scalabilitate, performanţă şi conformitate în peisajul digital aflat într-o continuă schimbare.

  1. Medii premium: acolo unde se construieşte încrederea şi relevanţa
    Mediile de calitate nu doar că sunt sigure pentru branduri, dar stimulează si interacţiunea. Calitatea mediului în care se afişează reclamele influenţează percepţia publicului asupra brandului, susţin 70% dintre consumatori.4 Campaniile derulate în medii premium obţin o creştere de 25% în ROI (rentabilitatea investiţiei), ceea ce le face esenţiale pentru advertiserii care urmăresc un echilibru între reputaţie şi reach.5
  2. Engagement strategic în jurul momentelor culturale

De la evenimente globale, cum ar fi Jocurile Olimpice, până la momente culturale cotidiene, alinierea campaniilor cu ocaziile de comunicare relevante asigură brandurile că rămân relevante şi memorabile. Reclamele din timpul evenimentelor culturale obţin o rată de engagement cu până la 25% mai mare.⁶ Prin adaptarea campaniilor la evenimente culturale cheie, brandurile pot obţine o creştere de 15-20% în ROI, iar mesajele personalizate pot creşte intenţia de cumpărare cu 33%.⁷

  1. Excelenţă creativă implementată în fiecare punct de contact cu consumatorul

Excelenţa creativă, susţinută de inteligenţa artificială şi de alte unelte inovatoare, transformă engagementul audienţei în rezultate măsurabile. De la formate CTV interactive, până la unităţi inRead dinamice, aceste instrumente permit brandurilor să livreze mesaje relevante pe tot parcursul experienţei consumatorului în mediul digital.

Temele identificate de Teads subliniază importanţa strategiilor bazate pe date, formate inovatoare şi medii premium pentru a crea conexiuni puternice cu audienţa.

Despre Teads

Teads este o platformă media globală şi creatorul formatului de publicitate inRead, care se integrează perfect în articole pe cele mai mari site-uri de presă. Cunoscută pentru video, compania s-a extins către display, CTV şi campanii de performance. Reunind cele mai mari instituţii mass-media locale şi internaţionale, Teads oferă o acoperire masivă de 1,9 miliarde de utilizatori de internet în fiecare lună, acoperind 9 din 10 utilizatori de internet.

Platforma sa end-to-end combină tehnologia, creativitatea şi media pentru a oferi brandurilor publicitate mai eficientă, soluţii mai bune de monetizare pentru editori şi experienţe mai bune pentru consumatori. Teads îşi extinde expertiza şi în televiziunea conectată (CTV), oferind o integrare perfectă a soluţiilor sale inovatoare de publicitate într-o strategie omnichannel.

Entitatea sa creativă, Teads Studio, reuneşte 150 de designeri dedicaţi adaptării şi optimizării formatelor de publicitate ale agenţiilor de publicitate. Toate capabilităţile Teads, inclusiv soluţiile sale cookieless, sunt integrate în interfaţa sa Teads Ad Manager, permiţând campaniilor să fie configurate şi operate cu o simplitate extremă, oferind în acelaşi timp acces prioritar la cele mai mari site-uri de presă şi performanţe fără precedent.

Teads are peste 1.200 de angajaţi în 32 de ţări de pe toate continentele. Pentru a afla mai multe, vizitaţi www.teads.com


Surse

  1. Teads Global Tech Themes Survey. Teads, 2024
  2. Evoca TV, “Connected TV Statistics, 2024
  3. Teads, Cookieless and Contextual Advertising Trends, 2024
  4. Statista Research Department, “Content Quality and Consumer Perception”
  5. Kantar Study, “Premium Environments ROI, 2024.
  6. Nielsen. “The Power of Cultural Moments in Advertising.” Nielsen Reports,
  7. McKinsey & Company. “Personalization and Consumer Trust: Insights for 2024.”

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

 

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus