Skip to main content

COMUNICAT. Ascendis şi Insights - parteneriat cu soluţii (şi) pentru industria de media

 
COMUNICAT. Ascendis şi Insights - parteneriat cu soluţii (şi) pentru industria de media

COMUNICAT. Compania Ascendis, lider al pieţei de training din estul Europei, anunţă încheierea unui parteneriat strategic cu Insights, lider global în testarea, validarea şi publicarea instrumentelor psihometrice.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Publicitate

Începând cu 30 martie 2021, portofoliul de produse şi servicii Insights este disponibil în toate ţările în care este prezentă Ascendis: România, Ucraina, Serbia, Muntenegru, Croaţia, Slovenia, Republica Moldova şi alte state din regiunea Balcanilor de Vest, reprezentând în total o piaţă de peste 80 de milioane de persoane.

Cine este Insights şi ce face compania?

Insights are o experienţă de peste 20 de ani în dezvoltarea produse şi servicii care ajută companiile să formeze şi/sau să îşi consolideze echipele, să reducă absenteismul, să întărească implicarea şi loialitatea angajaţilor, să formeze lideri la nivel intern, să dezvolte abilităţile echipelor de vânzări şi relaţii cu clienţii şi să ajute organizaţiile în procesele de management al schimbării.

La nivel mondial, Insights este furnizor de servicii pentru clienţi precum AstraZeneca Global Audit Group (divizia de audit intern a grupului farmaceutic), LinkedIn, Danone Early Life Nutrition (divizia de cercetare-dezvoltare de produse şi suplimente alimentare pentru sugari, copii mici, gravide şi mame a grupului francez) sau Federaţia daneză de Fotbal. În cele două decenii de la înfiinţarea companie, instrumentele sale au fost utilizate de peste 6 milioane de persoane din cadrul companiilor-client.

„Suntem încântaţi să aducem un nou partener în regiune şi să putem lucra cu echipa fantastică Ascendis”, afirmă Mark Leisegang, Head of New Markets, Insights. „Acest parteneriat pe termen lung va ajuta la răspândirea folosirii instrumentului nostru de dezvoltare personală pentru mulţi lideri şi organizaţii din Estul Europei.”

Instrumentul psihometric este o metodă ştiinţifică, devenită standard, de măsurare a capabilităţilor mentale şi a stilurilor comportamentale ale unei persoane. Scopul folosirii unor astfel de teste este de a evalua potrivirea acesteia cu un anumit rol.

Insights este lider mondial în dezvoltarea şi implementarea unor astfel de instrumente, folosite de mari companii din IT şi industria farmaceutică, precum Insights Discovery, o soluţie dezvoltată pe baza unei metodologii testate în timp, pe o bază extensivă de scenarii reale de utilizare.

În timp ce multe instrumente se concentrează pe prezent, acesta pune accent pe potenţialul de dezvoltare a angajaţilor, explorând tipurile de personalităţi şi dinamica lor în cadrul echipelor. Insights Discovery are declinări pentru diverse roluri: execuţie, management sau vânzări.

Ascendis îşi propune să facă accesibil acest instrument nu doar marilor companii, ci şi antreprenorilor sau companiilor mai mici, care reprezintă baza economiei româneşti.

„Ne bucurăm că putem anunţa acest parteneriat în toate ţările unde Ascendis este prezent”, spune Marius Opriş, Partener Ascendis. „Cu acest parteneriat începem o nouă etapă în dezvoltarea celui mai mare capital al României: oamenii. Ne propunem de asemenea să democratizăm folosirea instrumentelor Insights în România şi în celelalte 9 ţări în care avem echipe locale.”

Pentru cine sunt potrivite astfel de servicii

Soluţiile Insights oferite graţie parteneriatului cu Ascendis ar putea fi în mod special utile companiilor din industria media, care traversează o perioadă extrem de complicată, marcată de transformări.

Dacă televiziunea şi, parţial, posturile de radio au înregistrat în ansamblu audienţe în creştere, în vestul Europei se poate constata o creştere puternică a cererii pentru streaming video (nu numai Netflix şi alte servicii de acest gen, ci şi video-on-demand). Publicitatea OOH a înregistrat însă un declin frânat parţial doar de panourile digitale.

Pe de altă parte, instituţiile de media se confruntă cu provocări unice: munca în sistem remote nu este fezabilă în multe situaţii (mai ales în televiziune), printul îşi continuă inexorabil declinul, iar majoritatea presei online are mari dificultăţi de a-şi menţine profitabilitatea.

În acest peisaj intervine şi tehnologia: jurnaliştii vor avea nevoie în viitorul apropiat de abilităţi digitale excelente – de la utilizarea de software de producţie de text, foto şi video la cunoştinţe solide de securitate informatică. Inteligenţa artificială ar putea deveni, de asemenea, un instrument de lucru pentru jurnaliştii care lucrează cu seturi mari de date.

Toate aceste elemente redesenează deja industria de media din multiple puncte de vedere: se schimbă preferinţele publicului, mixul de canale media, alocarea bugetelor de publicitate ale spenderilor, structurile organizaţionale ale instituţiilor de presă, know-how-ul agenţiilor de media. Va rezista pe piaţă cine va reuşi să se reinventeze.

Despre Insights

Insights este lider global în dezvoltarea instrumentelor de dezvoltare personală. Peste 6 milioane de oameni au avut ocazia ca, folosind acest sistem, să se înţeleagă mai bine atât ca indivizi cât şi ca lideri.

Compania are sediul în Scoţia, birouri în 18 ţări şi o prezenţă globală în peste 90 de teritorii. Lucrează cu unele dintre cele mai mari companii globale din toate sectoarele de activitate şi are mii de clienţi în toată lumea.

www.insights.com

Despre Ascendis

Companie 100% românească, este liderul pieţei de training şi dezvoltare organizaţională din Europa de Est. Cu peste 20 de ani de experienţă, Ascendis lucrează cu peste 550 de companii din regiune.

În ultimii trei ani s-a dezvoltat accelerat, deschizând birouri şi construind echipe locale în Ucraina, Serbia, Croaţia, Slovenia, Muntenegru, Republica Moldova, Macedonia, Bosnia şi Herţegovina.

Ascendis a contribuit şi la dezvoltarea Code of Talent, una dintre cele mai promiţătoare platforme de microlearning de pe piaţa globală, adoptată deja de organizaţii de pe 5 continente.

www.ascendis.ro, www.ascendisglobal.com

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus