AUDIENŢE. Românii s-au împărţit între Antena 1, Pro TV şi Kanal D. Duminică seara au avut de ales între Asia Express, filme pe Pro TV şi Roata norocului la postul turcesc.
Cele mai urmărite posturi, cel puţin până în ora 22:00, au fost Pro TV (lider la oraşe şi la tineri) şi Kanal D (primul din ţară). Lucrurile s-au schimbat după ora respectivă, când Roata Norocului şi filmul Groenlanda au ajuns la final. Atunci, Antena 1 a recuperat.
Asia Express a trecut pe primul loc, poziţie pe care a ocupat-o două ore, până după miezul nopţii. Astfel, raportat inclusiv la media totală, show-ul Antenei 1 a fost lider de audienţă cu prima ediţie filmată în Iordania.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Asia Express (20:00-00:05):
Naţional. Asia Express a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe, aseară, raportat la media celor peste patru ore. Peste 1,2 milioane de români s-au uitat.
Locul secund, pe intervalul Asia, era ocupat de Kanal D. Postul a adunat 1,1 milioane de telespectatori pe minut.
Pe locul trei, la mică distanţă de Kanal D, s-a clasat Pro TV. Postul a adunat aproape 1,07 milioane de persoane.
Urban. Primul loc la oraşe a fost ocupat tot de Antena 1, cu peste 750.000 de telespectatori pe minut.
Pro TV, cu 623.000 de persoane în medie, a urcat pe doi. A trecut peste Kanal D, staţie urmărită de 436.000 de telespectatori în medie pe intervalul Asia Express.
Comercial. Cei mai mulţi tineri s-au uitat la Antena 1 şi Pro TV. Cele două posturi au avut cifre apropiate. Totuşi cu un mic avantaj Antena 1 a fost lider. Număra 322.000 de persoane în medie.
În schimb Pro TV întregistra 313.000 de telespectatori pe interval. Kanal D, cu 133.000, şi DigiSport 1, cu 62.000, completau topul primelor patru. Postul de pe locul cinci la tineri a fost România TV.
Audienta posturilor TV duminică, 7 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-00:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.257.000 | 7.1 | 17.4 |
2 | Kanal D | 1.101.000 | 6.2 | 15.2 |
3 | Pro TV | 1.070.000 | 6.1 | 14.8 |
4 | Romania TV | 609.000 | 3.5 | 8.4 |
5 | DigiSport 1 | 324.000 | 1.8 | 4.5 |
6 | Antena 3 | 315.000 | 1.8 | 4.4 |
7 | TVR 1 | 252.000 | 1.4 | 3.5 |
8 | Prima TV | 179.000 | 1.0 | 2.5 |
9 | Realitatea Plus | 121.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Pro Cinema | 112.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 7 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-00:05), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 755.000 | 7.9 | 19.3 |
2 | Pro TV | 623.000 | 6.5 | 16.0 |
3 | Kanal D | 436.000 | 4.6 | 11.2 |
4 | Romania TV | 340.000 | 3.6 | 8.7 |
5 | DigiSport 1 | 186.000 | 1.9 | 4.8 |
6 | Antena 3 | 174.000 | 1.8 | 4.5 |
7 | TVR 1 | 98.000 | 1.0 | 2.5 |
8 | Realitatea Plus | 77.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Digi 24 | 57.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Pro Cinema | 57.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 7 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-00:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 322.000 | 7.7 | 24.3 |
2 | Pro TV | 313.000 | 7.5 | 23.6 |
3 | Kanal D | 133.000 | 3.2 | 10.1 |
4 | DigiSport 1 | 62.000 | 1.5 | 4.7 |
5 | Romania TV | 43.000 | 1.0 | 3.3 |
6 | Comedy Central | 31.000 | 0.7 | 2.3 |
7 | Diva | 25.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | Prima TV | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | Digi 24 | 19.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Realitatea Plus | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Am auzit că e praf, cu mult sub "Ce spun românii", emisiune destul de veche pe Pro tv.
Ma bucur ca oamenii nu s au plictisit de ea.. în schimb, emisiunea de la A1 mi se pare incredibil de plictisitoare, nu am rezistat mai mult de 10 minute
Nu trebuie să uităm că acestei echipe i-a luat ani de zile la Antena 1 să-și dea seama că nu poate ajunge pe culmile succesului cu programe făcute idem pe tiparele pe care le făcea la Pro Tv(dar cu bugete lamentabil mai mici), ci trebuie să vină cu noi idei și să găsească niște formate care să aibă succes!
Pe de cealaltă parte, în ultimii ani, echipa de producție a Pro Tv nu a mai avut o identitate, o viziune și un tipar de produce show-uri. De aici și discreptanța dintre producții. Singurul produs de succes al Pro Tv-ului “post Adrian Sârbu” este Visuri la Cheie, o producție externalizată (către Zucherro). Achiziția formatului a fost sugerată de Anca Budinschi în 2014, pe când ocupa poziția de director de programe, înainte ca și ea să părăsească grupul.