Skip to main content

AUDIENŢE. Cum au debutat Las Fierbinţi şi Visuri la Cheie. Pro TV a câştigat pe toate fronturile

 
AUDIENŢE. Cum au debutat Las Fierbinţi şi Visuri la Cheie. Pro TV a câştigat pe toate fronturile

Las Fierbinţi şi Visuri la cheie s-au întors la Pro TV cu sezoane noi. Postul a fost lider de audienţă miercuri seara. Ambele producţii s-au situat peste Antena 1, care a pus la bătaie Asia Express. Dacă în faţa Las Fierbinţi Antena 1 n-a avut nicio şansă, pe intervalul Visuri la cheie cele două posturi au fost mai aproape, însă Pro TV a avut prima poziţie. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de miercuri, în seara premierei Las Fierbinţi şi Visuri la cheie: 

Pro TV a fost urmărit de peste 1,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară pe intervalul serialului de comedie Las Fierbinţi. Antena 1 a avut poziţia a doua la distanţă de lider, cu o medie de puţin peste un milion de telespectatori. Locul trei a fost al Kanal D, care a difuzat ca de obicei un serial turcesc „Totul despre familia mea”. 

La oraşe, Las Fierbinţi a fost favoritul românilor. Peste 840.000 de privitori au urmărit serialul de comedie cu Adrian Văncică, Cuzin Toma şi Mihai Bobonete. Antena 1, de pe locul secund, era urmărită de 580.000 media. 

Pro TV a condus fără drept de apel şi pe publicul comercial naţional 21-54 de ani ABCD, unde a avut o medie de aproape 620.000 de telespectatori. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 21.30), la nivel NAŢIONAL

  1. Pro TV - 1.758.000 (10,1 rating, 25 share)
     
  2. Antena 1 - 1.033.000 (5,9 rtg, 14,7 share)
     
  3. Kanal D - 727.000 (4,2 rating, 10,3 share)

Audienţa posturilor TV de miercuri, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 21.30), în mediul URBAN

  1. Pro TV - 844.000 (8,6 rating, 22,1 share)
     
  2. Antena 1 - 581.000 (5,9 rating, 15,2 share)
     
  3. Kanal D - 402.000 (4,1 rating, 10,5 share)

Audienţa posturilor TV de miercuri, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 21.30, pe publicul COMERCIAL NAŢIONA 21-54 Ani ABCD:

  1. Pro TV - 619.000 (9,6 rating, 29,5 share)
     
  2. Antena 1 - 393.000 (6,1 rating, 18,8 share)
     
  3. Kanal D - 164.000 (2,5 rating, 7,8 share)

Visuri la cheie, lider de audienţă

Emisiunea Visuri la cheie, cu Dragoş Bucur în rol de gazdă, a fost şi ea lider de audienţă pe toate targeturile. Emisiunea care a fost difuată pe intervalul 21.30 - 23.30, a avut puţin peste un milion de telespectatori la nivelul întregii ţări. Antena 1 a stat mai bine şi a avut o medie de 920.000 de telespectatori. 

La oraşe, emisiunea Visuri la cheie a obţinut o medie de 555.000 de privitori, iar pe publicul comercial al postului media a fost de 380.000 de persoane. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 11 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (21.30 - 23.30), la nivel NAŢIONAL

  1. Pro TV - 1.088.000 (6,2 rating, 19,4 share)
     
  2. Antena 1 - 921.000 (5,3 rating, 16,4 share)
     
  3. Kanal D - 565.000 (3,2 rating, 10,1 share)

Audienţa posturilor TV de miercuri, 11 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (21.30 - 23.30), în mediul URBAN

  1. Pro TV - 555.000 (5,7 rating, 17,6 share)
     
  2. Antena 1 - 517.000 (5,3 rating, 16,5 share)
     
  3. Kanal D - 305.000 (3,1 rating, 9,7 share)

Audienţa posturilor TV de miercuri, 11 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (21.30 - 23.30), pe publicul COMERCIAL NAŢIONA 21-54 Ani ABCD

  1. Pro TV - 379.000 (5,9 rating, 22,4 share)
     
  2. Antena 1 - 356.000 (5,5 rating, 21 share)
     
  3. Kanal D - 115.000 (1,8 rating, 6,8 share)
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus