Skip to main content

AUDIENŢE. Meciul Cipru - România, cifre-record pentru Prima TV

 
Foto: Facebook Echipa Nationala de fotbal a României
Foto: Facebook Echipa Nationala de fotbal a României

Când naţionala României e pe val, la fel sunt şi audienţele. Prima TV, postul care a transmis meciul Cipri - Romania, încheiat cu o victorie fabuloasă de 0-3, a fost lider detaşat de audienţă sâmbătă seara. 

Publicitate

Postul grupului Clever a avut, la nivelnaţional, cifre mai mult decât duble faţă de Antena 1 şi de peste trei ori mai mari decât Pro TV. 

Victoria echipei antrenate de Mircea Lucescu a ţinut în faţa televizoarelor peste 1,8 milioane de români. În minutul de aur

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele Prima TV, pe intervalul meciului Romania - Cipru, difuzat sâmbătă, 12 octombrie: 

NAŢIONAL. La nivel naţional, Prima TV a fost urmărită de 1,8 milioane de telespectatori, media. Postul a avut cifre mai mult decât duble faţă de Antena 1, urmărit de 770.000 de persoane. 

Pro TV a fost a treia televiziune pe podium, cu cifre de peste trei ori mai mici decât Prima TV, având o medie de doar 500.000 de telespectatori. 

URBAN. La oraşe, Prima TV s-a apropiat de milionul de telespectatori. Şi aici, cifrele au fost mai mult decât duble decât Antena 1, care pe acelaşi interval era urmărită de 450.000 de persoane. 

Pro TV a fost a treia televiziune, cu o medie de doar 280.000 de persoane. Romania TV, pe poziţia a patra era urmărită de 200.000 de persoane. 

URBAN 18 - 54 ANI. Prima TV a fost prima opţiune pe publicul urban cu vârste între 18 şi 54 de ani, cu o medie de 480.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 210.000 de persoane. 

Pro TV, pe poziţia a treia, avea o medie de 180.000 de persoane. 

Audienţele posturilor tv sâmbătă, 12 octombrie, pe intervalul meciului Romania - Cipru (21.45 - 23.40), la nivel NAŢIONAL

  1. Prima TV - 1.832.000 (10,5 rating, 30,6 share)
     
  2. Antena 1 - 770.000 (4,4 rating, 12,9 share)
     
  3. Pro TV - 499.000
     
  4. Kanal D - 379.000
     
  5. Romania TV - 301.000
     
  6. Happy Channel - 212.000

Audienţele posturilor tv sâmbătă, 12 octombrie, pe intervalul meciului Romania - Cipru (21.45 - 23.40), în mediul URBAN

  1. Prima TV - 994.000 (10,1 rating, 29,6 share)
     
  2. Antena 1 - 452.000 (4,6 rtg, 13,4 share)
     
  3. Pro TV - 279.000 
     
  4. Romania TV - 200.000
     
  5. Kanal D - 193.000
     
  6. Happy Channel - 107.000

Audienţele posturilor tv sâmbătă, 12 octombrie, pe intervalul meciului Romania - Cipru (21.45 - 23.40), pe publicul URBAN 18-54 de ani: 

  1. Prima TV - 479.000 (9,8 rating, 33,9 share)
     
  2. Antena 1 - 209.000 (4,3 rating, 14,8 share)
     
  3. Pro TV - 183.000 
     
  4. Kanal D - 64.000
     
  5. Romania TV - 44.000
     
  6. Happy Channel - 38.000
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • MileCelRau MileCelRau
    Ar fi frumos si corect sa prezentati ambele targeturi comerciale, pentru ca difera cifrele. Uitati-va numai cati oraseni (sute de mii) s-au mutat la "tara" (in localitatile de langa marile orase) in ultimii ani, ca sa va faceti o idee ca acel target comercial urban nu mai este de referinta, ci doar cel comercial national. La un moment dat, chiar si televiziunile ramase pe vechiul target 18-54 comercial urban, vor trece pe cel adoptat deja de catre Kanal D si ProTV.
  • Diana Diana
    In comunicatul Prima tv, Antena 1 are pe national 4.6, nu pe urban
  • abc+ abc+
    Protv a scos Masterchef în ziua de marți, când joacă din nou naționala pe Antena1

Trimite un comentariu

sus