Skip to main content

Survivor continuă să aibă peste 1,5 milioane de telespectatori. Ce diferenţă a fost între Pro TV şi Chefii de pe Antena 1

 
Show-ul Survivor continuă să fie lider de audienţă. Sursa foto: Facebook/Survivor Romania
Show-ul Survivor continuă să fie lider de audienţă. Sursa foto: Facebook/Survivor Romania

Show-ul Survivor continuă să fie lider de audienţă şi să-şi păstreze un public de peste 1,5 milioane de români. Pe de altă parte, show-ul culinar cu Chefii de la Antena 1 se poziţionează pe trei, cu cifre la jumătate.

Publicitate

Totuşi, pe publicul comercial Antena 1 a avut cifre duble faţă de rivala Kanal D. Serialul turcesc a ocupat locul doi doar la nivel naţional şi la oraşe. 

Iar Antena 3 şi-a reluat poziţia a patra în clasament, fiind cea mai urmărită televiziune de ştiri, cu peste 400.000 de privitori la nivel naţional.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV de marţi, 19 aprilie, pe intervalul show-ului Survivor:

Naţional. Survivor a fost prima alegere a românilor într-o seară de marţi în faţa televizoarelor. Peste un milion şi jumătate de români au urmărit ediţia în care Relu Penescu a fost eliminat din joc.

Ce a spus Relu Penescu, fost Războinic şi Tigru, pentru protv.ro:

„Prin prezenţa mea aici, am ajuns să apreciez cel mai mult mâncarea, am ajuns să apreciez faptul că sunt enorm de multe persoane care în viaţa de zi cu zi trăiesc cum trăim noi, în aceste condiţii.

Sunt o grămadă de lecţii pe care mi le-am însuşit şi cu care plec acasă. Este ceva wow ce am putut să trăiesc în aceste peste trei luni de când sunt aici prezent“.

Locul doi a fost ocupat de Kanal D care a difuzat noi episoade din serialul turcesc Fiica Ambasadorului. Acesta a fost urmărit, în medie, de peste 1,1 milioane de fani.

Iar Chefi fără limite s-a mulţumit cu locul trei, la distanţă de 300.000 de telespectatori faţă de Kanal D şi cu cifre la jumătate faţă de Pro TV. Astfel, aventurile bucătarilor din show-ul culinar al Antenei 1 a fost urmărit de puţin peste 800.000 de români.

Antena 3, colega de trust, a ţinut aproape şi s-a clasat pe locul patru, cu o audienţă de peste 400.000 de telespectatori. A avut cu 30.000 mai mulţi faţă de rivala România TV care a ocupat locul cinci în clasament.

Urban. Pro TV a fost lider şi la oraşe. Survivor a fost urmărit de 823.000 de români, la distanţă de 300.000 de privitori faţă de următorul clasat: Kanal D.

Astfel, Fiica Ambasadorului a avut o audienţă de 528.000 de fani ai serialului, asigurând postului turcesc locul doi la oraşe.

Iar Chefi fără limite s-au limitat, din nou, la locul trei. Show-ul Antenei 1 a fost urmărit de aproape jumătate de milion de români.

Antena 3 şi România TV şi-au păstrat poziţiile, ocupând locurile patru şi cinci în clasament, cu audienţe de 233.000 de privitori şi de respectiv 186.000.

Urban 21-54 de ani. Survivor, lider fără drept de apel şi pe publicul comercial. Show-ul despre supravieţuire a fost urmărit, în medie, de 391.000 de tineri de la oraşe.

Însă Antena 1 şi-a luat revanşa şi a ocupat locul doi pe acest target de audienţă, depăşind Kanal D.

Astfel, s-au uitat la Chefi fără limite 292.000 de români de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Kanal D a avut cifre la jumate faţă de Antena 1 pe publicul comercial. Serialul Fiica Ambasadorului a avut 156.000 de privitori.

Antena 3 şi-a menţinut poziţia a patra în clasament, cu o audienţă de 65.000 de tineri de la oraşe.

Audienţa posturilor TV marţi, 19 aprilie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.586.000 9.0 21.4
2 Kanal D 1.111.000 6.3 15.0
3 Antena 1 809.000 4.6 10.9
4 Antena 3 404.000 2.3 5.4
5 Romania TV 371.000 2.1 5.0
6 Prima TV 243.000 1.4 3.3
7 Antena Stars 243.000 1.4 3.3
8 Happy Channel 224.000 1.3 3.0
9 National TV 158.000 0.9 2.1
10 Digi 24 147.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Audienţa posturilor TV marţi, 19 aprilie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 823.000 8.6 21.3
2 Kanal D 528.000 5.6 13.6
3 Antena 1 495.000 5.2 12.8
4 Antena 3 233.000 2.5 6.0
5 Romania TV 186.000 2.0 4.8
6 Prima TV 126.000 1.3 3.2
7 Happy Channel 115.000 1.2 3.0
8 Antena Stars 111.000 1.2 2.9
9 Digi 24 98.000 1.0 2.5
10 DigiSport 1 81.000 0.9 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 19 aprilie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul COMERCIAL:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 391.000 8.2 24.2
2 Antena 1 292.000 6.1 18.1
3 Kanal D 156.000 3.3 9.6
4 Antena 3 65.000 1.4 4.0
5 Prima TV 63.000 1.3 3.9
6 Digi 24 55.000 1.2 3.4
7 Antena Stars 42.000 0.9 2.6
8 Romania TV 39.000 0.8 2.4
9 DigiSport 1 30.000 0.6 1.9
10 Diva 30.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Minciuni nu ma interesează alții, postac nu și curaj sa te identifici încă, antena 3 iar umilește, bravo prima tv , record ha
  • R R
    @MucCelMic ,neo, eu sunt o singură persoană, (Mile,mile Martinovicii...și tot neamu lor este o persoană care chiar e obsedată ,are probleme.
  • MucCelMic MucCelMic
    @neo, se pare ca acest R, e una si aceeasi persoana cu Razvan Putina si Mile (Slagean Martinovici), adica un troll (pare-se asistat social) care-si pierde toata ziua pe site-ul asta si care se ia in gura (Mile) cu toata lumea sau cere audiente non stop intr-un limbaj de copil de clasa a 2-a (si ei stiu sa se exprime mai bine).
  • neo neo
    @R: cati ani ai? ai fost la psiholog? ca ești obsedat de tabele și cifre puse unde vrei tu. nu ai un job, o familie, o pasiune?
  • Mile Mile
    Cum sa zis ieri diva va fi peste acasă, postaci sunteți umiliti , nu mai faceți gargara nimic , va ți liniștit hs ha ha
  • Mile Mile
    Andrei chefi la cuțite era mult peste , filme cine vrea , are hbo, astea vechi ca Isus care va fi la 20.30 , prind încă
  • Mile Mile
    Sabina nu te ai saturat de pr ha
  • R R
    Paginademedia,de ce în tabel nu crieți Comercial ,si 21-54 urban? E publicul comercial, ar trebui scris doar Comercial nu 21-54 urban
  • Andrei Andrei
    Chefi fără limite are soarta Chefi la cutițe, crește în timp. Totuși, e o diferență pe zona de investiție, efort, timp. E mai comod Chefi la cuțite, nu cred că va exista un sezon doi al Chefi fără limite
  • geo geo
    Cifre oarecum normale pentru seara de marți. Surprinde oarecum absenta din top 10, in seara aniversara, a Pro Cinema - semn ca privitorii acestui post tv nu agreaza filmele noi / in premiera - si urcarea Prima TV in top 6 cu un film de acțiune -Răpirea lui Freddy Heineken - care nu spune nimic, la prima vedere.
  • R R
    @Ha ,da ,săptămâna viitoare e finala
  • mile mile
    bravo antena 4 la national 6 la educati rating , la postaci e invers numai pensionari , de aia ne uitam la ei , ca sunt moderni si aduc emisiuni inteligente chiar daca chefi la cutite era mult peste daca se facea pacat ha
  • Ha Ha
    Văd că Chefii au cam prins avânt. Știți cumva dacă se termină săptămâna viitoare?
  • Sabina Sabina
    Ediția care a adus și o nouă eliminare a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:28. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.8 puncte de rating și 24.4% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 5.6 puncte de audiență și 15.6% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.6 milioane de români au trăit emoția unei noi eliminări, iar în minutul de aur, la ora 21:30, peste 2.1 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV!

Trimite un comentariu

sus