Prima Comedy/Prima Comedy HD şi Prima News/Prima News HD, deţinute de Clever Business Transilvania-Cluj-Napoca a solicitat Consiliului Naţional al Audiovizualului modificarea siglei.
Ce spune reprezentantului postului?
Alina Dogaru, Prima TV:
"S-a decis schimbarea siglelor, pentru că atunci când s-a făcut solicitarea pentru cele 4 canale s-a prezentat o grafică, dar între timp s-a creat o grafică unitară pentru toate posturile din grup, şi atunci vrem să le aducem şi pe acestea la nivelul celorlalte din grafică."
Răsvan Popescu, membru CNA: - La prima siglă, La Prima Comedy, cuvântul Prima aproape că nu se distinge….să nu creăm confuzii.
Alina Dogaru, reprezentant Prima TV:
"Aşa a creat-o echipa de marketing şi este verificată tehnic. Probabil când va fi pe ecran se va vedea şi cuvântul Prima."
Răsvan Popescu, membru CNA:
"E important să se vadă Prima, altfel credem că este alt post."
Alina Dogaru:
"Se va vedea, pentru că nu va fi un ecran alb cum este o coală de hârtie."
Forul a votat în unanimitate pentru modificarea siglei Prima Comedy/Prima Comedy HD şi Prima News/Prima News HD.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
Comentarii
Nu conteaza postac.
Clanul sterge pe jos cu Umor Sec, Cunoscutii Zero, Adelinara Zero, Stand Zero.
Asta e tot ce conteaza postac !
Si Fierbintii sterge pe jos cu Bucatareala ha ha ha
Serialul a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 21:34. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.8 puncte de rating și 30.5% cotă de piață, cifre mult mari mari față de locul 2 care avea doar 5.8 puncte de audiență și 16.5% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.9 milioane de români au râs și s-au relaxat, iar în minutul de aur, la ora 20:45, peste 2.2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV!
De exemplu: TVR 1, TVR 2, TVR 3, Kanal D, Național TV, Digi 24, B1 TV, Antena 3, România TV, Realitatea Plus, Digi Sport (1, 2, 3 și 4), Antena Stars și ZU TV folosesc măcar sigle pe ecran la TV aproape identice cu siglele lor proprii și obișnuite.
Este clar că designul feței e inspirat din kaomoji: litera „tsu” din katakana e deseori folosită pe internet pe post de smiley face ironic sau oarecum complăcut în fața unei situații absurde.
Vezi comentariul de mai jos.