Skip to main content

COMUNICAT. Agenţia de comunicare digitală Ideologiq continuă colaborarea alături de compania Green Group şi dezvoltă un nou proiect dedicat subsidiarei Green Fiber

 
COMUNICAT. Agenţia de comunicare digitală Ideologiq continuă colaborarea alături de compania Green Group şi dezvoltă un nou proiect dedicat subsidiarei Green Fiber

COMUNICAT. Agenţia de comunicare digitală Ideologiq conturează o nouă campanie pentru Green Fiber, unul dintre brand-urile companiei Green Group.

Publicitate

Campania are scopul de a atrage atenţia asupra importanţei reciclării prin folosirea fibrelor de poliester reciclat. Fibra sintetică reciclată provine din materiale 100% reciclate, are cu 50% mai puţine emisii de CO2 faţă de fibrele virgine, reprezintă un act de responsabilitate faţă de mediul înconjurător şi ajută la o mai bună conştientizare a factorilor de mediu.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Conform proiectului „Reducerea emisiilor de CO2 prin reciclarea PET”, dezvoltat de Green Tech pe parcursul anilor 2017 şi 2018, a reieşit că o tonă de fibră din poliester reciclat reprezintă salvarea a 0,88 tone de emisii CO2, cu 50% mai puţin CO2 comparativ cu producţia fibrelor de poliester din materiale virgine.

Datele au fost validate şi confirmate prin standardul elveţian Gold Standard.

„Suntem foarte încântaţi de buna colaborare între agenţia noastră şi compania Green Group. Noua campanie pe care am dezvoltat-o are scopul de a trage un semnal de alarmă în privinţa poluării şi totodată, de a crea notorietate pentru produsele Green Fiber.

Prin folosirea fibrei reciclate, care are o amprentă de carbon foarte mică, se pot reduce la minimum efectele de CO2 asupra mediului, iar acesta este un subiect care ne vizează pe toţi.

Este momentul să fim mai atenţi la ceea ce ne înconjoară şi să ne informăm corect despre cum poate fiecare dintre noi să contribuie la protejarea mediului înconjurător“, a declarat Adrian Ichim, partener Ideologiq.

Fibra poliesterică reciclată este un produs 100% ecologic, realizat cu ajutorul tehnologiei de ultimă generaţie şi prin utilizarea fulgilor din plastic PET reciclat, închizând astfel circuitul sticlei de plastic.

În prezent, în fabricile Green Fiber se produc peste 80.000 de tone de fibre poliesterice din PET reciclat pe an.

Odată cu lansarea campaniei, cei doi parteneri încurajează şi alte companii să devină sustenabile şi să conştientizeze importanţa reciclării şi a consumului responsabil.

Alegerea unor produse ecologice reprezintă un act de grijă faţă de mediu şi nu în ultimul rând, un pas înainte către un viitor fără deşeuri.

Fibrele ecologice Green-Fiber sunt special create pentru realizarea de produse necesare în diverse arii de activitate, de la industria automotive, prin dezvoltarea de accesorii auto, până la sectorul de igienă şi asistenţă medicală.

Marile brand-uri s-au aliniat direcţiei de dezvoltare durabilă trasată de Organizaţia Naţiunilor Unite şi Comisia Europeană, luându-şi angajamentul public de a reduce sau neutraliza amprenta de carbon şi de a urma un model de business sustenabil, îmbrăţişând concepte şi principii ale economiei circulare.

Integrarea deşeurilor PET în produse noi cum ar fi fibrele sintetice reciclate, contribuie la dezvoltarea unui consum responsabil, conservând astfel resurse naturale şi elemente esenţiale, precum apa şi energia. Avem validarea că prin folosirea fibrelor din poliester reciclat, emisiile CO2 sunt reduse cu 50%. 

De exemplu, o maşină poate avea în componenţa capitonajului, a tapiţeriei sau a portbagajului, fibră reciclată vs. fibră din material virgin, produsul devenind astfel unul cu mai puţine emisii şi mai prietenos cu mediul înconjurător.

Pentru fabricarea unei tone de fibre poliesterice, reciclăm în fabricile noastre 31.500 de sticle PET, Greentech reciclând anual peste 2 miliarde de sticle din plastic tip PET” , a declarat Georgiana Bădălică-Petrescu, Brand Manager Green Group.

Campania de conştientizare dezvoltată de Ideologiq a fost lansată atât naţional cât şi internaţional, în ţări precum Italia sau Polonia, mesajul campaniei vizând 5 industrii principale: auto, textile, igienă, inginerie şi construcţii.

„Marketingul ce are ca prioritate sustenabilitatea şi promovarea unui consum responsabil este direcţia pe care companiile respectabile au îmbrăţişat-o sau o vor îmbrăţişa în viitorul apropiat. În strategia de marketing Green Tech aceasta a devenit deja o prioritate.

Perioada de pandemie ne-a demonstrat că protejarea mediului înseamnă, în primul rând, sănătate şi devine astfel un criteriu important atunci când clienţii îşi aleg produsele.

Alegerea fibrei din PET 100% reciclat are un impact direct asupra reducerii poluării cât şi asupra reducerii emisiilor de carbon la aproape jumătate, versus folosirea unor fibre din plastic virgin, oferind proprietăţi similare.

Componentele din materiale reciclate pentru dezvoltarea produselor sunt o alegere la îndemâna oricărui marketer sau om de business şi pas cu pas, putem face o schimbare în bine”, adaugă Raluca Păun, Senior Partner Headway & partener Green Tech în consultanţă de marketing.

Green Group este primul parc industrial de reciclare din România şi unul dintre cele mai mari din Europa.

La începutul acestui an, agenţia Ideologiq a dezvoltat un nou concept de brand şi a realizat procesul de schimbare a identităţii la nivelul tuturor brandurilor Green Group  (Green Fiber, Green Tech, Green WEEE, Green Lamp, Green Glass, Green Resources, Eltex).

Conceptul a plecat de la afirmaţia „What lived once, will live again” şi a fost inspirat din natură, din dinamismul şi ciclicitatea vieţii, având la bază ideea că în natură nimic nu se pierde şi ceea ce a trăit odată, va trăi din nou.

Despre Ideologiq

Ideologiq este o agenţie digitală cu experienţă de peste 12 ani pe piaţa din România care a pornit ca studio de dezvoltare software şi a evoluat într-un hub de servicii cu misiunea de a integra digitalul în orice mix de marketing. Începând cu anul 2017, Ideologiq face parte din grupul Ascendis.

Agenţia oferă astfel soluţii digitale pentru cele mai diverse nevoi de comunicare: de la campanii online la offline, de la activările BTL la comunicarea ATL, de la generarea identităţii până la producţia media AV, de la designul UI / UX până la dezvoltarea unui software complet, de la cursuri online până la proiecte majore de digitalizare corporativă.

Ideologiq este, în acest moment, una dintre cele mai recunoscute agenţii de digital din România, formată dintr-o echipă de 20 de persoane în Bucureşti, la care se adaugă angajaţi din birourile regionale ale companiei din Bulgaria, Ungaria, Grecia, Serbia, Croaţia şi Slovenia. Mai mult de jumătate dintre aceştia sunt seniori cu peste zece ani de experienţă în comunicare digitală. Zonele de expertiză ale agenţiei se axează pe domenii precum, FMCG, pharma & medical, automotive, retail, construcţii, finance şi industria „verde/reciclare”.

Printre clienţii agenţiei se numără: Pfizer, GSK, Novartis, Kingfisher/Bricodepot, Holcim, Smithfiled, , Green Group, Michelin, Porsche Inter Auto, Max Bet, Raiffeisen, Castrol sau Medsana.

Despre Green Group

Green Group şi-a început povestea în anul 2002 şi a devenit cel mai mare parc integrat de reciclare din Europa, specializat în gestionarea deşeurilor reciclabile, reciclarea şi recuperarea diferitelor tipuri de deşeuri.

Green Tech, companie membră  Green Group este prima companie certificată internaţional Gold Standard pentru reducerea emisiilor de CO2, prin reciclarea tip PET în Europa, transformând deşeurile reciclabile într-o resursă economică valoroasă şi economisind, astfel, resurse şi energie.

De asemenea, Green Tech, a iniţiat primul proiect din Europa care aplică un proces standardizat de reciclare a deşeurilor PET, reducând emisiile de gaze cu efect de seră cu 45.380 de tone de CO2 pe an.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi:

www.ideologiq.com
www.facebook.com/ideologiq/
www.green-fiber-global.com/ro

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus