Braşovenii au putut vota, timp de o lună şi jumătate, între 1 octombrie şi 15 noiembrie 2021, brandurile pe care le consideră reprezentative pentru comunitate. Astfel, repondenţii au indicat pe categorii, fără a primi opţiuni de răspuns, câte trei branduri pe care le apreciază/iubesc, dar şi cele mai puternice branduri industriale şi cele mai de încredere branduri din mass-media braşoveană.
Topul, realizat de către revista de business Forward Braşov împreună cu Agenţia BrandBerry, a ajuns la cea de-a şasea ediţie, iar, în total, 1.123 de persoane şi-au exprimat opţiunile.
SERGIANA a fost votat cel mai iubit brand braşovean, SCHAEFFLER cel mai cunoscut brand industrial iar BISERICA NEAGRA cel mai reprezentativ brand turistic!
Topurile se pot vizualiza online la adresa www.fwdbv.ro/topuri-2021
Cum s-a procedat pentru a realiza topul brandurilor braşovene?
Pentru a fi cât mai siguri că vor fi obţinute date cât mai aproape de realitate, respondenţii au făcut câte 3 nominalizări. Apoi, fiecare nominalizare în parte a primit 100 puncte, dacă a fost făcută în primul răspuns, 66 de puncte, dacă a fost în al doilea răspuns, şi 33 de puncte, dacă a fost făcută în al treilea răspuns. La final, a fost realizat un punctaj total pentru fiecare nominalizare în parte.
Citeşte AICI revista fwdBV dedicată brandurilor braşovene.
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu