COMUNICAT. Colecţia Pandora ME a fost relansată în 2021 cu o atitudine cu totul nouă. Apelând la energia Generaţiei Z, colecţia este o celebrare a auto-exprimării şi a creativităţii, îmbrăţişând frumuseţea din diferenţele noastre. Este vorba despre încălcarea regulilor, sfidarea aşteptărilor şi îndrăzneală.
Pentru a relansa colecţia Pandora ME, brand-ul şi-a unit forţele cu artiştii inspiraţionali Addison Rae, Charli XCX, Donte Colley, Beabadoobee şi Cecilia Cantarano. Colectivul de artişti este format din oameni frumoşi individual, care sunt conectaţi prin creativitate şi muzică, reflectă dorinţa fanilor Gen Z pentru personalizare, dar şi sentimentul de apartenenţă la un grup.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Inspirată din lumea muzicii şi a culturii online, campania are o melodie exclusivă, SWEAT, a artistei Charli XCX, prin care este sărbătorită individualitatea.
Videoclipul creat ca parte importantă din campanie, regizat de vizionara Hannah Lux Davis, prezintă colectivul influent de artişti evidenţiindu-şi stilul personal completat de bijuteriile din colecţie pentru a reprezenta cel mai bine cine sunt.
VIDEO. Noua colecţie Pandora M
Personalizarea este în centrul colecţiei, cu multiple accente de stil care permit purtătoarei să îşi exprime propriul stil unic. Brăţări cu lanţ gros şi coliere, cercei mono cerc şi inele care pot fi suprapuse sunt complet personalizabile, datorită conectorilor şi legăturilor special create pentru a schimba stilurile din nou şi din nou. Opusurile atrag: design-ul industrial este compensat de influenţe organice.
Metalele potrivite pentru combinaţii de stil. Perle de cultură de apă dulce, emailuri vibrante şi pavé în albastru electric, violet şi verde sunt juxtapuse cu argint 925, amestec unic de metale placat cu aur rose de 14k şi ruteniu.
Un simbol al vocilor neînfricate şi non-conformiste ale generaţiei următoare, legături de stil împodobite cu cuvinte precum „Freedom”, „Dream” şi „Believe” pentru a exprima valorile şi convingerile lor. Noi mini-pandantive - inclusiv flăcări, faţă zâmbitoare şi banană - reprezintă dragostea generaţiei digitale pentru emoji.
Medalioanele, care sunt inspirate din simbolurile mitologice antice, reprezintă valorificarea puterii interioare. Dedicat persoanelor care fac parte dintr-o comunitate cu mentalitate globală, Pandora ME este creată pentru cei care nu sunt interesaţi doar de cum arată bijuteriile - dar şi de ce simbolizează.
„Noile modele Pandora ME au fost create pentru a reflecta identitatea purtătoarei şi pentru a aduce ADN-ul şi moştenirea brand-ului nostru şi mai aproape de viitor. Am fost inspiraţi de ideea de conectare cu un trib de oameni condus de puterea imaginaţiei şi a creativităţii - o comunitate care face legătura profund cu lumea Pandora.
Observăm posibilităţile infinite de personalizare ale colecţiei ca un catalizator pentru descoperirea de sine - este vorba despre identitate, exprimare de sine şi despre povestea personală a fiecăreia”, declară Francesco Terzo şi A. Filippo Ficarelli, VP Creative Directors, Pandora.
DESPRE PANDORA
PANDORA creează, fabrică şi comercializează bijuterii finisate manual, realizate din materiale de înaltă calitate, la preţuri accesibile. Bijuteriile Pandora sunt distribuite în peste 100 de ţări, de pe şase continente, prin aproximativ 7,000 de puncte de vânzare, incluzând peste 2,700 de magazine-concept.
Cu sediul în Copenhaga, Danemarca, Pandora are 26,000 de angajaţi în întreaga lume şi îşi creează bijuteriile în cele două fabrici certificate LEED din Thailanda, folosind în principal argint şi aur reciclate Compania intenţionează să fie neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2025 şi s-a alăturat iniţiativei Science Based Targets pentru a reduce emisiile pe întregul lanţ valoric. Pandora este listată public la bursa Nasdaq din Copenhaga şi a generat vânzări în valoare de 2.5 miliarde de euro în 2020
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu