COMUNICAT. După recordurile înregistrate anul trecut, piaţa de ecommerce şi-a reconfigurat procesul logistic pentru a ţine pasul cu cerinţele consumatorilor şi pentru a evita gestionarea îngreunată a comenzilor şi a mărfurilor.
Astfel, piaţa de fulfillment a crescut continuu în oglindă cu piaţa de ecommerce din întreaga lume, iar România nu este o excepţie. Retailerii online români au înţeles importanţa unui furnizor extern care să le asigure un proces logistic automatizat, eficient şi mai ales rapid.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Pentru divizia Fulfill.ro, soluţia de logistică şi relaţii cu consumatorii lansată acum opt ani de către Mediapost Hit Mail, creşterea a fost spectaculoasă încă de la debutul pandemiei şi a continuat şi în 2021 prin dublarea numărului de clienţi şi a volumului de produse expediate faţă de anii precedenţi.
Fulfill.ro asigură întreg procesul logistic pentru e-commerce – preluare, depozitare, realizare colete şi administrare retururi – ajutând magazinele online să se canalizeze pe ceea ce aduce produsele în coşul de cumpărături al clienţilor: un site prietenos, promovare şi produse de calitate.
Anul 2021 mai are un as în mânecă întrucât urmează cea mai aglomerată perioadă a anului. Febra Black Friday începe să-şi facă simţită prezenţa în rândul retailerilor români care au început deja pregătirile pentru volume de tranzacţii ecommerce fără precedent.
Lumina reflectoarelor va fi, şi de data aceasta, pe centrele de fulfillment comenzi pregătite la timp şi cu precizie.
Valorificând ascensiunea continuă din anul precedent, soluţia Fulfill.ro asigură clienţilor săi întregul suport logistic de care aceştia au nevoie pentru a face faţă volumelor de comenzi preconizate cu ocazia Black Friday 2021.
“În decursul celor opt ani, dar accelerat în 2020, am adus îmbunătăţiri continue diviziei Fulfill.ro, astfel că astăzi putem spune că avem soluţia completă, automatizată, care integrează preluarea, depozitarea şi gestionarea produselor magazinelor online în cel mai rapid şi eficient mod, aşa cum le place consumatorilor.
Nu ne temem nici de volumele mari de Black Friday şi de Crăciun pentru că dispunem de un spaţiu de stocare şi procesare a comenzilor de peste 12500 mp şi avem o putere de gestionare de peste 5000 comenzi/zi.”, a declarat Marian Şeitan, Manager General al companiei Mediapost Hit Mail.
Integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail SA, deţinut în proporţie de 100% de Poşta Franceză, este prezent în piaţa românească de 24 de ani şi a avut o cifra de afaceri de 36 milioane de euro în 2020.
Compania are 700 angajaţi şi asigură pentru clienţii săi logistică pentru promoţii de consumatori, pentru cluburi de fidelizare, logistică pentru comerţul electronic, materiale promoţionale şi materiale POS, precum şi soluţii de comunicare multi-canal.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu