Skip to main content

COMUNICAT. Mediapost Hit Mail lansează Gift Pick, soluţia automatizată pentru cadourile companiilor

 
Foto: Pexels
Foto: Pexels

COMUNICAT. Perioada sărbătorilor de iarnă se apropie cu paşi repezi şi vine la pachet cu stresul cadourilor de Crăciun, chiar şi în mediul corporatist. Cadouri alese pentru fiecare angajat în parte sau acelaşi cadou tuturor partenerilor de afaceri, cum e mai bine? Şi cine le cumpără? Cine le împachetează? Cine le trimite? E nevoie de timp, resurse şi pricepere pentru ca la final, toată lumea să fie mulţumită.

Publicitate

Anul acesta, Mediapost Hit Mail propune Gift Pick – soluţia ready-made, automatizată şi complet personalizabilă, prin care oferă posibilitatea fiecărui partener de afaceri sau angajat să îşi aleagă cadoul dorit dintr-o listă variată, abordând tematici diferite în fiecare an.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

“Gift Pick există încă de acum patru ani şi s-a născut din nevoia noastră de a ne organiza cat mai bine pentru cadourile de Crăciun pentru clienţii nostri. Feedback-ul clienţilor şi al colegilor noştri a fost pozitiv, din ce in mai bun de la an la an, şi ne-a oferit siguranţa că este o solutie care merită să fie lansată în piaţă.

Pe lângă diversitatea pe care o oferă în materie de cadouri, Gift Pick îndeplineşte şi nevoia de eficienţă şi rapiditate datorită proceselor noastre logistic si informatic automatizate, dar şi nevoia de promovare a firmei care oferă cadouri clienţilor săi ” - Marian Şeitan, Manager General Mediapost Hit Mail.

Un efort minim din partea clientului, cu un efect major asupra imaginii sale

Paşii pentru implementarea Gift Pick sunt cât se poate de simpli. Practic, clientul trebuie doar să aleagă tematica şi lista de cadouri. Mai departe, procesul este complet automatizat: se trimite un SMS personalizat, cu link către Gift Pick, apoi cadoul ales intră în etapa de fulfillment asigurată de Mediapost Hit Mail, iar coletul ajunge la destinatar în cel mai scurt timp.

Integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail SA, deţinut in proportie de 100% de Poşta Franceză, este prezent in piata romaneasca de 24 de ani si a avut o cifra de afaceri de 36 milioane de euro in 2020.

Compania are 700 angajati si asigură pentru clienţii săi logistica pentru promoţii de consumatori, pentru cluburi de fidelizare, logistica pentru comerţul electronic, materiale promoţionale şi materiale POS, precum şi soluţii de comunicare multi-canal.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus