EVENIMENT. (P) Miercuri, 26 mai, între 9.30 şi 15:00, managerii de marketing din FMCG pot participa la o experienţă specială de training şi networking organizată de Institutul de Marketing alături de renumitul consultant PR Smith, autorul SOSTAC®, unul dintre cele mai folosite modele de planificare strategică la nivel global.
În paradigma actuală în care managementul brandurilor s-a extins şi pe canalele digitale, obiectivul de creştere a performanţei pe platformele de e-commerce ale retailerilor din România a devenit crucial pentru atingerea obiectivelor generale de business. Astfel, informaţia şi interacţiunea sunt deosebit de valoroase pentru profesioniştii care vor sa îşi menţină brandurile relevante şi actuale.
Evenimentul se adresează seniorilor marketing-ului digital din FMCG care doresc să îşi crească şi să îşi optimizeze vânzările în e-commerce şi vine cu două mari beneficii know-how valoros, din cele mai autorizate surse, de informaţii actuale şi relevante din domeniu şi interacţiune şi schimb de experienţă cu colegii de breaslă.
Fiecare participant va primi un exemplar tipărit al cărţii Digital Marketing Excellence, scrisă de PR Smith împreună cu Dave Chaffey, unul dintre cei mai importanţi experţi în strategie digital la nivel global, recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM) ca unul dintre cei 50 de „guru” de marketing din întreaga lume.
Trainingul este o ediţie specială, sponsorizată de Caroli, care doreşte să contribuie la construirea unui model îmbunătăţit de creştere a vânzărilor online în FMCG alături de directorii de marketing din industrie. Participanţii vor avea posibilitatea să se consulte cu alţi manageri din FMCG din România şi să fie printre primii care află rezultatele.
Detalii şi înscrieri pe site-ul Institutului de Marketing
Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing şi More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin în România tuturor marketerilor interesaţi de performanţa profesională la standarde internaţionale prin calificări CIM (Chartered Institute of Marketing).
Institutul de Marketing oferă acces la cursuri şi certificări internaţionale, resurse de marketing, dar şi webinare si workshop-uri susţinute de traineri români. Cei interesaţi pot găsi mai multe informaţii pe site-ul dedicat, dar şi pe portalul Marketing Focus. Specialiştii de la Institutul de Marketing organizează cursuri şi traininguri personalizate pentru companii, în funcţie de specificul şi nevoile acestora.
Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu