Skip to main content

COMUNICAT. Studiu de caz. Eficientizare cu peste 27% a achiziţiei de media cu Moat by Oracle Data Cloud - Orange România şi Agenţia Data Revolt

 
COMUNICAT. Studiu de caz. Eficientizare cu peste 27% a achiziţiei de media cu Moat by Oracle Data Cloud - Orange România şi Agenţia Data Revolt

COMUNICAT. În colaborare cu Data Revolt, agenţia de media şi data marketing cu care colaborează, Orange România a implementat sistemul Moat by Oracle Data Cloud având ca obiectiv creşterea calităţii achiziţiei media pentru campaniile de media derulate.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Orange

Orange România este o companie data-driven care pune la dispoziţie un portofoliu complet de servicii pentru persoane fizice, mici întreprinzători, IMM-uri sau companii mari: servicii de telefonie mobilă şi fixă pentru acasă şi pentru birou, internet pentru acasă şi pentru birou, televiziune pentru acasă şi pentru birou, soluţii smart home, servicii financiare Orange Money, soluţii IT&C pentru companii în zona de cloud, business, inclusiv analytics şi securitate cibernetică.

Oracle Moat

Suita de analiză şi măsurare a datelor de marketing de la Oracle Moat ajută advertiserii, publisherii şi platformele să evalueze performanţa conţinutului publicat în campaniile de publicitate digitală.

Această suită include soluţii de verificare a anunţurilor, atenţiei, metrici care măsoare asocierea brandului cu subiecte sensibile, eficacitatea conţinutului cât şi reach-ul sau frecvenţa în diverse platforme.

Oracle Moat se asigură că fiecare afişare aduce valoare prin faptul că oferă acces la sute de metrici care ajută profesioniştii din media digitală să optimizeze performanţa anunţurilor şi să genereze rezultate.

Integrarea campaniilor în MOAT a acoperit toată gama de servicii digitale Orange

YOXO - primul abonament 100% digital din România şi primul serviciu de telecom care se poate administra exclusiv printr-o aplicaţie

Orange Money - o alternativă simplă şi digitală pentru administrarea diferitelor tipuri de produse şi servicii financiare

Orange eShop - magazinul online al Orange Romania, populat cu oferte, reduceri şi promoţii special pentru clienţii Orange

My Orange - Contul personal al clienţilor Orange şi aplicaţia care uneşte toate serviciile Orange

Rezultate:

După mai mult de 100 de campanii analizate,Q2 vs Q3, am extras următoarelele informaţii:
                         
- 27% Economie în inventarul achiziţiilor media
- 44% Creştere în rata de vizualizare
- 42% Scădere în indicele de Out-of-Sight
- 12% Creşterea ratei de vizualizare completă a materialelor video

Adina Zanet Digital Media Manager, Orange:

„Întreg ecosistemul de publicitate digitală din România ar trebui să profite cât mai mult de capabilităţile MOAT, nu numai pentru a proteja imaginea brandurilor în online şi pentru eficientizarea bugetului cheltuit ci mai ales pentru că subliniază esenţialul în media digitală: verificarea printr-un instrument obiectiv este indispensabilă.

Folosind datele şi insight-urile extrase din Moat, super-echipa de la Data Revolt a optimizat fiecare campanie cu rezultate directe în metricii asociaţi brandurilor şi în vânzări”, spune aceasta. 

Cosmin Nastasă CEO, Data Revolt:

„În timp am întâlnit sute de metode de a măsura performanţa unor campanii şi de a colecta date false despre rezultatele obţinute.

Moat adresează exact problema asta într-o manieră foarte eficientă. Unul din principalele motive pentru care încurajăm pe toţi clienţii cu care lucrăm să adopte mentalitatea data-driven şi să aibă o abordare completă la nivel de management al achiziţiilor de media: analytics şi optimizare în campanii.

În ceea ce priveşte partea de analytics, Moat face o treabă excelentă”, subliniază acesta. 

Mark Kopera, Head of Product, Oracle Moat: 

„Eforturile depuse împreună cu Orange România şi Data Revolt sunt cea mai bună dovadă că Oracle Moat pune la dispoziţia advertiserilor instrumentele de care au nevoie ca să poată lua decizii data-driven despre inventarul de media, pe scară largă” - Mark Kopera, Head of Product, Oracle Moat

„Prin colaborarea noastră, am reuşit să ajutăm Orange să optimizeze performanţa campaniilor existente, să îmbunătăţească raportarea rezultatelor şi să susţinem cu argumente procesul decizional şi strategic pentru următoarele campanii.”

Data Revolt

Bazându-se pe cea mai mare echipă de data-marketing din România, Data Revolt încurajează constant companiile să producă rezultate de business folosindu-se de ceea ce dezvăluie datele colectate prin tool-uri de analytics performante - aşa cum e Oracle Moat - în procesul de performance marketing şi nu numai.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus