Skip to main content

COMUNICAT. Înapoi în viitor. Trendurile FMCG prezentate la Demo Day

 
COMUNICAT. Înapoi în viitor. Trendurile FMCG prezentate la Demo Day

COMUNICAT. Ultimii doi ani au adus schimbări ale consumului, iar companiile din industria FMCG şi nu numai, s-au adaptat din mers exigenţelor şi nevoilor pieţii, mai ales din punct de vedere digital.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Strategia esenţială pentru a face faţă provocărilor a fost adoptarea unor practici noi de marketing cu impact major asupra consumatorilor şi a comportamentului acestora.

În acest context dinamic, echipa Immersivibes a organizat la Marcom Hub în luna aprilie prima ediţie Demo Day, fiind invitaţi reprezentanţi din industria FMCG care au avut ocazia să interacţioneze cu echipa, să testeze toate serviciile pe care compania le oferă şi să identifice noi oportunităţi de promovare a brandurilor în rândul consumatorilor.

Pe măsură ce atât companiile, cât şi consumatorii se adaptează noilor tehnologii, apar modalităţi inovative de a oferi experienţe memorabile clienţilor, ceea ce a impus adăugarea de noi servicii în portofoliul Immersivibes, printre care: conectarea cu consumatorul prin AR, experienţe 3D, jocuri interactive cu senzori, diverse animaţii şi clipuri video ce afişează  ingrediente şi valori nutriţionale ale produselor, dar şi sugestii de consum.

Toate experienţele sunt măsurabile şi permit integrarea de butoane tip CTA, care pot redirecţiona utilizatorul spre alta pagini de interes.

„Consumatorii forţează brandurile să identifice noi moduri de a interacţiona şi de a-şi promova produsele. Viitorul va fi al mărcilor care vor oferi consumatorilor experienţe interactive memorabile şi vor oferi posibilitatea ca produsele să fie descoperite şi explorate într-un mod inovativ.

Consumatorul interacţionează cu un brand prin diferite touchpoints, iar noi, echipa Immersivibes, dorim ca prin serviciile noastre să asigurăm acel customer journey atractiv şi memorabil”, a declarat Andrei Schuster, Co-Founder Immersivibes.

20 de invitaţi au fost implicaţi în activităţi de realitate augmentata pe parcursul Demo Day şi au testat noi modalităţi prin care brandurile pot să interacţioneze mai bine cu clienţii, generând astfel o prezenţă memorabilă la diverse evenimente din industria FMCG sau de entertainment. 

"M-a bucurat tare mult invitaţia la evenimentul organizat de voi si am venit cu multa curiozitate. Curiozitate care mi-a fost satisfacută pe deplin de o echipa super tânara, antreprenoriala, care debordează de creativitate si dorinta de a schimba interacţiunea companiilor cu shopper-ul/consumatorul.

De astfel de lucruri avem nevoie si in industria de FMCG pentru a da un suflu nou mecanicilor tradiţionale." - Raluca Oprea, Channel Activation Marketing Manager Coca-Cola

Despre Immersivibes

Înfiinţată în anul 2019, Immersivibes este o agenţie tehnologica dedicata activităţilor de tech marketing, fiind formată din specialişti cu experienţă în digital creation, creative technology şi tehnologii interactive  de Realitatea Virtuală şi Realitate Augmentată.

Serviciile agenţiei au întotdeauna în prim plan inovaţia în comunicare. Agenţia are în portofoliul său clienţi din diferite industrii precum retail, FMCG, home& deco, e-commerce.

GALERIE FOTO

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus