Skip to main content

Ecranele Digitale Outdoor, mai mult decât o versiune modernă a panotajului clasic. De ce?

 
LOFT39Studio | Dreamstime.com
LOFT39Studio | Dreamstime.com

Ecranele Digitale Outdoor sunt mai mult decât o versiune modernă a panourilor publicitare tradiţionale, scriu cei de la Phoenix Media, partenerul Paginademedia pentru această secţiune specială.

Publicitate

Aceste suporturi publicitare "sunt un element dinamic şi integrat al oraşelor contemporane, sporind comunicarea, sporind eficienţa şi contribuind la un mediu urban mai estetic şi funcţional."

Inovaţiile în tehnologie fac ca aceste ecrane să fie cu mult peste un simplu upgrade al panourilor clasice:

Phoenix Media: Progresul în inteligenţa artificială, machine learning şi tehnologia 5G aduc noi perspective în publicitatea DOOH.

Ne aşteptăm ca aceste inovaţii să permită experienţe din ce în ce mai personalizate, prin afişarea de reclame adaptate în timp real în funcţie de profilul spectatorilor, condiţiile meteorologice sau alte date contextuale. Astfel, DOOH devine un mijloc de comunicare nu doar eficient, ci şi dinamic şi relevant.

Câteva dintre avantajele ecranelor digitale:

1. DOOH si smart cities: În oraşele inteligente, DOOH este integrat perfect in mediul urban, oferind mai mult decât publicitate. Ecranele digitale au o funcţionalitate dublă ca centre de informare, oferind actualizări în timp real despre transportul public, vreme, ştiri şi alerte de urgenţă. Această integrare face din DOOH o parte esenţială a reţelei de comunicaţii a oraşului.

2. Integrare estetică: Sistemele moderne DOOH sunt proiectate pentru a complete estetica urbană. Cu ecrane high-definition şi conţinut creativ, acestea adaugă un aer modern peisajelor urbane. În multe cazuri, aceste panouri digitale sunt create pentru a completa arhitectura locală, devenind simboluri ale identităţii oraşului.

3. Implicare culturală şi socială: DOOH oferă oraşelor o platformă pentru a promova evenimente culturale, artă publică şi mesaje sociale. Dedicând o parte din timp pentru conţinut necomercial, comunităţile pot fi implicate mai profund în viaţa oraşului, stimulând un sentiment de apartenenţă şi coeziune.

Mai multe detalii despre publicitatea outdoor, pe Phoenix News

Foto: Dreamstime.com

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus