VIDEO. Reclamă spectaculoasă pe un mall din Timişoara. Un derapaj care aproape scoate camioneta Piaggio din ecran, o bere care scapă şi care parcă se rostogoleşte afară.
Clipul special rulează pe mall-ul Iulius Town din Timişoara şi a fost realizat de o agenţie specializată pe astfel de proiecte - Wink - pentru marca Birra Moretti.
Cât de complicat este un astfel de proiect? Ce a presupus pregătirea lui?
Înainte de răspunsuri, clipul cu reclama, aşa cum se vede din stradă.
VIDEO. Reclama 3d de pe mall-ul din Timişoara
Ce contează când proiectezi o astfel de reclamă?
Cei de la Wink Public Multimedia explică pentru Paginademedia.ro:
"Reproducerea fidelă a realităţii, fără a o cosmetiza, este una dintre cele mai mari provocări ale execuţiilor 3D OOH şi determină, alături de complexitatea conceptului creativ, durata de realizare a proiectelor.
Proiectarea atentă a clădirilor şi respectarea arhitecturii locale, precum şi includerea decoraţiunilor specifice sărbătorilor într-o manieră veritabilă a presupus atenţie şi timp de lucru considerabile.
Pe de altă parte, efectul tridimensional captivant nu este dat doar de mixul dintre creativitate şi expertiză tehnică în realizarea spoturilor 3D, ci şi de proiectarea şi stabilirea precisă a unghiului optim de vizionare. Atunci când unghiul de vizionare nu este determinat corect, efectul anamorfic este compromis, iar spotul 3D îşi pierde impactul vizual. De aceea, conţinutul anamorfic este întotdeauna testat pe ecranul digital ales pentru a asigura calitatea efectului 3D."
Proiectul 3D rulează pe ecrane în luna decembrie (este, de altfel, adaptat Crăciunului). Achiziţia spaţiului media a fost făcută prin agentia Dentsu.
„Spunem (şi demonstrăm) de multă vreme deja că atunci când sunt gândite cum trebuie, experienţele 3D OOH reuşesc cu uşurinţă să depăşească frontiera digitală prin simplul motiv că oamenii împărtăşesc online ce este suficient de disruptive încât să le atragă atenţia", spune adaugă Ioana Agrosoaie, OOH Account Specialist WINK Public Multimedia
Campania pentru marca de bere este extinsă în social media printr-un spot CGI, legat de panourile video de pe mall.
Agenţia Wink nu este la pimul proiect 3D. A mai semnat reclame "cu iluzie anamorfică" pentru clienţi precum McDonald's, Sephora, Milka, Netflix şi Samsung.
Trimite un comentariu