Care sunt direcţiile către care se îndreaptă publicitatea outdoor? Ce ne aşteaptă în 2024?
Câteva dintre tendinţe, semnalate de Phoenix News pentru acest an:
1. Ascensiunea reţelelor media de retail
Un concept în plină expansiune în 2023 a fost cel al reţelelor media de retail. Acest trend reflectă oportunităţile crescute pentru retaileri de a monetiza spaţiile digitale, oferind advertiserilor un flux suplimentar de venituri. Se preconizează că, în 2024, va continua să se pună accent pe diversificarea şi inovarea în cadrul ecosistemului de retail media.
2. Calitatea inventarului de publicitate
În 2023, o tendinţă majoră a fost concentrarea pe calitatea inventarului publicitar în loc de cantitate. Programe precum Vistar Verify au fost lansate pentru a asigura încrederea şi transparenţa în cumpărarea spaţiilor publicitare DOOH, o tendinţă care va continua să evolueze în 2024.
3. Legătura cu datele şi tehnologia
Odată cu creşterea nevoii de personalizare şi eficienţă în publicitate, tehnologiile şi analizele de date vor juca un rol tot mai important în configurarea campaniilor DOOH, permiţând brandurilor să ţintească şi să se conecteze cu publicul în moduri tot mai sofisticate.