Agenţia de publicitae FCB se va ocupa de comunicare pentru BRD Asigurări şi BRD Pensii. FCB Bucharest oferă pentru BRD Asigurări şi BRD Pensii servicii de comunicare comercială internă şi externă (prin canale digitale, PR, ATL sau BTL), alături de comunicare corporate şi CSR.
"Elementul comun regăsit la nivelul tuturor proiectelor constă în comunicarea produselor de asigurare şi de pensii într-o manieră accesibilă şi, în acelaşi timp, cât mai atractivă, astfel încât beneficiile reale ale acestor servicii să fie uşor de înţeles de către publicul larg", spune agenţia într-un comunicat.
Colaboarea a debutat cu o campanie internă de comunicare, “Mulţumiri din viitor”, adică "efectul de fluture care îi uneşte pe agenţii certificaţi în asigurări şi pe cei de marketing avizaţi pentru pensii cu clienţii acestora", după cum explică agenţia.
FCB: "Sub mesajul central “Viitorul îţi mulţumeşte”, campania arată cum o asigurare făcută la timpul ei poate salva o lume întreagă. Cum aşa? Pentru că atunci când oamenii se simt mai în siguranţă şi mai relaxaţi, ei vor lua decizii mai bune care schimbă în bine viitorul celor din jur."
Echipa care se ocupă de cont:
- Cornel Gologan – Creative Director
- Sonia Panait – Business Development Director
- Bogdan Răileanu – Senior Copywriter
- Emanuel Borcescu – Senior Art Director
- Alina Ştefan – PR Director
- Horia Anton - Senior PR Manager
- Adelina Vartolomei – PR Manager
FCB Bucharest (parte a Interpublic Group of Companies) are în portofoliu branduri ale unor companii precum JTI, Philips, Vodafone, Maspex, Porsche Romania, OMV-Petrom etc.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Ce comercial postac ? National pensionar poate. Ha ha ha !
Dar de joi seara nu zici nimic ? Vezi pe radarut. Pe interval 20-23, Pro lider cu 9 comercial urban, Antenuta Zero pe 3 cu 3 rating. Dezastru, nu postac !