VIDEO. Papaya Advertising loveşte din nou. Semnează un nou spot cu mesaj îndrăzneţ, după cel pro-vaccinare din luna mai.
Este cu Adelina Pestriţu, iar brandul este tot Fashion Days. Nu este prima reclamă cu un mesaj mai puţin obişnuit în proiectele publicitare de la noi.
Tot Pestriţu a apărut toamna trecută într-un clip al aceleiaşi firme, un spot care făcea de asemenea apel la bun simţ.
De data aceasta, mesajul este şi mai puternic: „Ai parcat ca un bou!”
Replica, rostită sau auzită des în viaţa de zi cu zi, este scrisă în spotul video chiar de Adelina Pestriţu pe geamul unei decapotabile pe care proprietarul o parcase... vorba reclamei.
Proiectul promovează acelaşi mesaj ca şi anul trecut: Totul despre bun gust. Şi bun simţ.
VIDEO. Noua reclama Fashion Days: Ai parcat ca un bou
Tiderle, despre spotul de anul trecut
Anul trecut, Robert Tiderle a vorbit, într-un scurt interviu acordat Paginademedia.ro, mesajul social într-o campanie pentru un magazin de fashion.
„Peste tot in lumea civilizata brandurile inteleg sa isi dezvolte o latura civica.
Mesajele sociale nu trebuie sa se regaseasca doar in arsenalul organizatiilor non guvernamentale – orice comunicator ar putea sa isi asume si un mesaj care sa le ajute pe acestea.
Si nu trebuie neaparat sa fie intotdeauna o sponsorizare – pana la urma este vorba de a face bine si binele este comun”, spunea şeful agenţiei Papaya.
Citeşte şi: Mesaj social într-o reclamă Fashion Days? Robert Tiderle şi povestea campaniei cu Adelina Pestriţu. Cum a ajuns cuvântul „dobitoc” în clip
Citeşte şi: Aşa arată o campanie pro-vaccinare! Fashion Days, cu Speak şi Ştefania: „Despre bun gust. Şi responsabilitate”
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii