Skip to main content

VIDEO. Reclamă specială Coca-Cola la 30 de ani pe piaţa din România

 
VIDEO. Reclamă specială Coca-Cola la 30 de ani pe piaţa din România

VIDEO. Spot special făcut de Coca-Cola, care împlineşte 30 de ani pe piaţa din România, în 2021. O reclamă care trece prin istoria ultimelor trei decenii. A noastră şi a brandului.

Publicitate

Noua campanie din 2021 are mesajul „Gustul original al Optimismului - Savurează-l mereu”. Pe scurt, e povestea unui tânăr şi a "relaţiei" lui cu brandul în trei decenii prin care a trecut, cu copilăria începutului de ani '90, cu bairamurile din adolescenţă şi cu primele întâlniri.

Înainte de alte detalii, spotul video.

VIDEO. Noul spot special Coca-Cola

Prima sticlă îmbuteliată în România a fost în noiembrie 1991, iar de atunci Coca-Cola a devenit un brand puternic pe piaţa de publicitate, implicându-se în evenimente outdoor, precum concerte, festivaluri de muzică şi competiţii sportive.

În prezent, Coca-Cola are trei fabrici în România: în Timişoara, Ploieşti şi Poiana Negrii. Sistemul Coca-Cola produce anual peste 1,2 miliarde de litri de băuturi şi are peste 1.500 de oameni în echipa locală.

Coca-Cola generează venituri de peste 570 de milioane de euro anual şi contribuie la bugetul de stat cu peste 245 de milioane de euro.

Paris Nikolopoulos, Franchise Country Manager, Coca-Cola România:

”Acum 30 de ani, gustul unei Coca-Cola simboliza o schimbare pe care românii o aşteptau de mult. Era gustul unei lumi care se deschidea, în sfârşit, şi pentru ei.

Dar prin valorile sale, Coca-Cola a rămas un brand relevant pentru fiecare generaţie, inspirând români de toate vârstele să privească spre viitor cu mai multă încredere: campaniile Coca-Cola şi experienţele oferite de brand au adus oamenii împreună, transformând orice ocazie într-un moment special; i-au încurajat să privească jumătatea plină în orice situaţie şi au construit punţi între oameni, mizând pe valori universale, care ne apropie, în ciuda diferenţelor dintre noi.” 

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Alex Alex
    @Didi
    "nu inteleg fascinatia coca-cola pentru oameni neingrijiti, latosi, nebarbieriti, imbracati sleampat si ieftin."

    Cel mai probabil tu lucrezi pentru un om care se imbraca on daily basis asa, deci iti intelegem frustrarile. Dar nah, ala probabil a invatat carte si de-aia a si devenit patronul tau... pe cand tu te-ai pitiponcit si ai acordat atentie doar tzoalelor cat ai fost tanara.
  • Mihai Mihai
    Slaba rau reclama, foarte slaba! Cei care au scris reclama asta ori au sub 20 de ani ori nu au trait in Romania in anii 90 sau au venit de pe luna. Zici ca le-a povestit unii ce era si au scris din povesti sau din petrecerile stil "nostalgia". Sa va spun: nu erau copii care sa fuga dupa camioane cu Coca Cola pentru ca copii nu aveau bani sa cumpere in 91, bairamele nu erau in locuri atat de mari pentru ca...nu erau astfel de locuri, cel mult apartamente mici si inghesuite, nu existau discoboluri in Romania, poate in alte tari dar in Romania nu si in niciun caz nu vedea nimeni cu lazi de coca cola la petreceri.
  • Iustin Iustin
    ***
  • didi didi
    mie nu imi place. iar muzica e aiurea. nu inteleg fascinatia coca-cola pentru oameni neingrijiti, latosi, nebarbieriti, imbracati sleampat si ieftin.
  • Chinezul Chinezul
    Ce a facut Antenuta sambata cu NextStarati ? Nu ceri audientele ?
  • Mile Mile
    E bun întotdeauna fac reclame faine

Trimite un comentariu

sus