Effie, competiţia care premiază eficienţa în publicitate, şi-a stabilit Comitetul de organizare pentru ediţia din 2022. În total sunt 15 reprezentanţi ai industriei de marketing şi publicitate.
Ruxandra Rau a fost aleasă Preşedintele Comitetului în acest an. Ea este director brand şi communication strategy la Telekom Romania Mobile.
Ȋnscrierile în competiţia Effie 2022 sunt estimate să înceapă la finalul lunii februarie, iar Gala de Premiere este planificată, ca si in editiile anterioare, pentru luna iunie.
Comitetul Effie 2022 este format din:
- Adrian Ţuluca - Managing Director Propaganda
- Bogdan Niţu - General Manager Webstyler
- Corina Bratu - Senior Strategic Planner Leo Burnett România
- Diana Crasmariu – Head of strategy Cohn&Jansen
- Irina Pencea - Managing Partner & Co-Founder Jam Session
- Mihai Trandafir - Managing Director UM România
- Catalin Albu- Head of Client Business Management Publicis România
- Bianca Manescu - Head of Strategy Kubis Interactive
- Roxana Mătăşel - Marketing Director KFC, Pizza Hut, Taco Bell
- Wenka Booij - Head of Brand and Marketing Director ING Bank Romania
- Simona Panait - Marketing & Online Director Samsung Electronics România and Bulgaria
- Mircea Staiculescu - Founding Partner Headvertising
- Nicolae Catalin Carstea - Senior Brand Manager Flavoured Non Alcoholic Ursus Breweries
- Ileana Cocias – Senior Marketing Director Procter & Gamble South East Europe
- Ruxandra Rau, Director Brand & Communication Strategy, Telekom Romania Mobile
Comitetul de Organizare Effie 2022 a fost format în baza algoritmului stabilit la finalul anului trecut de către IAA şi UAPR, algoritm ce ia în considerare rezultatele obţinute în competiţie în ultimii trei ani. Astfel, în urma punctelor acumulate în ediţiile 2019-2021, agentiile si companiile prezente in top, şi-au desemnat reprezentanţi.
Ȋn prima intalnire a noului comitet, Ruxandra Rau a fost votată Preşedinte al Comitetului de Organizare pentru ediţia de anul acesta:
„Este un vot de incredere care ma bucura si ma obliga in egala masura, fiind primit de la cei mai buni profesionisti din industrie, colegii mei din Comitet, carora le multumesc pentru nominalizare.
Am considerat intotdeauna ca Effie este cu adevarat cea mai importanta competitie a industriei noastre, deoarece premiaza rezultatele care conteaza cel mai mult pentru clientii de publicitate, si anume cea mai buna performanta in brand si business. Pentru editia 2022 sunt gata sa contribui alaturi de colegii din Comitet pentru a imbogati si mai mult Effie” a declarat Ruxandra Rau.
Citeşte şi: Effie 2021 şi-a aflat câştigătorii: Un proiect Telekom a luat Grand Effie. Leo Burnett e agenţia anului, din nou
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu