Ana-Maria Blas s-a alăturat echipei Digitas România. Este noul Business Analytics Manager al agenţiei.
Din această poziţie, ea va coordona din perspectivă strategică şi analitică proiectele de pe toate conturile agenţiei.
Are o experienţă de 15 ani în media şi advertising, dintre care 11 ani în televiziune, unde a făcut research şi marketing. A fost şi patru ani în agenţie, în Starcom, ca Account Director.
Revine în Publicis Groupe România dupa aproape un an sabatic.
„Mă bucur să mă alătur echipei Digitas şi sper că expertiza mea să contribuie din plin la dezvoltarea departamentului de Data & Business Intelligence. Ambiţia noastră este ca, prin analizele pe care le facem şi insighturile de consumator, să generăm un impact real în businessul clienţilor noştri”, spune Ana-Maria Blas despre noul rol.
Alexandra Caciur (Head of Data & Business Intelligence – Digitas România) menţionează:
Experienţa ei aduce multă valoare departamentului de strategie pe zona de insights de consumator şi, în acelaşi timp, ajută să închidem cercul, bazându-ne pe date în orice proiect: analiză piaţă, analiză de consumator, strategie de brand, strategie de comunicare, măsurare şi optimizare a comunicării, calcule de ROI.
Practic, înlăturăm subiectivismul din propunerile pe care le facem către clienţi, mergem direct la ţintă către ceea ce generează business.”
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii