Disney+ a anunţat condiţiile în care va difuza reclame pe platforma streaming, la sfârşitul acestui an, când va lansa noua versiune a serviciului.
În primul rând, compania a hotărât să nu difuzeze niciun fel de publicitate în timpul programelor pentru copii preşcolari, atunci când îşi folosesc propriile conturi.
„Nu vom colecta niciodată date despre copii pentru a-i viza”, a spus Rita Ferro, preşedintele Disney pentru vânzări şi parteneriate, într-un articol în The Wall-Street Journal.
Dar câte reclame vor „înghiţi“ adulţii?
Platforma de streaming va lansa noua versiune care va include şi reclame la sfârşitul acestui an. Însă au decis o încărcare publicitară mai mică faţă de alţi rivali, dar mai ales faţă de televiziunea tradiţională.
Sunt 4 minute pe oră de publicitate. Acelaşi prag a anunţat şi Warner Bros. Discovery că nu va fi depăşit pentru HBO Max.
În acelaşi timp, Hulu - serviciu susţinut de reclame care este, de asemenea, controlat de Disney, are un nivel aproape dublu de reclame, susţine Rita Ferro, potrivit WSJ.
Câtă publicitate este pe TV?
În SUA, scrie Wall Street Journal (care citează compania Kantar) posturile difuzează între 18 şi 23 de minute pe oră.
În România (unde tot o companie Kantar măsoară audienţele) posturile TV au voie, potrivit legii, să difuzeze cel mult 12 minute de publicitate pe oră (pentru TVR, televiziune publică, sunt permise cel mult opt minute).
Când se lansează Disney+ în România şi cât va fi abonamentul Disney+, aici.
De ce vor publicitarii să bage bani în streaming?
Disney nu a dat detalii despre preţuri, însă cumpărătorii de reclame citaţi de WSJ susţin că nivelul este similar cu al altor servicii de streaming de top.
Un minus este faptul că nu pot solicita ca anunţul lor să apară în anumite programe, lucru pe care îl pot face în TV.
Totuşi, publicitarii sunt încântaţi de faptul că prin reclamele pe platformele de streaming pot ajunge la tineri, care au cam părăsit canalele media tradiţionale.
„Dacă vrei să ajungi la tineri de 25 sau 30 de ani, trebuie să fii în acel spaţiu”, a spus David Campanelli, director de investiţii la firma de cumpărare de anunţuri Horizon Media, referindu-se la serviciile de streaming.
Disney nu a spus cât ar costa versiunea Disney+ susţinută de reclame. În acest moment, versiunea fără reclame este disponibilă pentru 7,99 dolari pe lună.
Compania a luat această decizie tocmai pentru a oferi abonaţilor o opţiune la un preţ mai mic.
Când Disney+ a fost lansat în 2019, nu existau planuri de a crea o versiune a serviciului cu reclame, dar directorii au pus pe masă această posibilitate, mai notează sursa citată.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii