„Este o minciună!”, spuneau la unison toţi membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului, în vara anului trecut, cu privire la un spot al Primăriei Sectorului 1. Era vorba despre o reclamă făcută unui spital care nu exista. Acum, cazul este parte a unui dosar penal mai amplu, care vizează o companie din Primăria Sectorului 1.
DNA a deschis un dosar penal pentru Compania de Investiţii în Sănătate a Primăriei Sectorului 1. Momentan este la faza „in rem” (adică se cercetează fapte, nu persoane), scrie G4Media.
Printre altele, compania ar fi dat peste 300.000 de euro către mai multe televiziuni şi site-uri, pentru reclama spitalului aflat la stadiul de machetă, dar prezentat ca şi cum ar fi fost deja construit şi funcţional.
Urmărirea penală vizează mai multe fapte, printre care trafic de influenţă, abuz în serviciu, fals şi constituire de grup infracţional organizat.
Clotilde Armand a confirmat, într-o postare pe Facebook, că DNA a început urmărirea penală în ceea ce priveşte Compania de Investiţii în Sănătate a Primăriei Sectorului 1.
„Procurorii DNA au deschis un nou dosar penal legat de activitatea fostului primar al Sectorului 1 şi a administraţiei PSD. Este vorba despre modul în care o companie înfiinţată de fostul primar & angajaţii primărie au încheiat, printre altele, contracte de sute de mii de euro cu principalele televiziuni de ştiri şi cu mai multe site-uri apropiate de PSD pentru a face publicitate unei machete de spital”, spune actualul primar al Sectorului 1.
DNA a solicitat Consiliului local al Sectorului 1 mai multe documente legate de Compania de investiţii şi dezvoltare în sănătate şi domenii de interes public-privat Sector 1, mai scrie G4 care citează surse judiciare.
Vezi spotul cu Spitalul de Urgenţă, AICI
Procuroarea DNA Raluca-Olivia Gheorghe-Anghel a solicitat documentaţia legată de această companie a Sectorului 1 de la înfiinţare, privind organizarea, bugetul, situaţiile financiare, majorările de capital, fişele de clienţi şi funizori, contracte de vânzare-cumpărare şi ordine de plată.
„E o minciună!" - CNA a interzis spotul plătit de Primăria Sectorului 1
CNA a interzis spotul plătit de Primăria Sectorului 1, fiind criticat dur de CNA. „Este o minciună!”, au exclamat la unison toţi membrii forului.
Care era problema cu reclama?
Pe scurt, nu informa corect şi inducea în eroare privitorul. În realitate, spitalul respectiv nu există, ci era prezentată doar macheta acestuia. Se prezenta un spital când, de fapt, ce se vedea era o machetă.
Peste 300.000 de euro pentru reclama spitalului care nu există
Peste 300.000 de euro, bani publici, ar fi mers către posturi de ştiri, dar şi site-uri. B1 TV ar fi luat cea mai mare „felie”, 100.000 de euro.
Digi24, B1 TV, România TV, Luju.ro, dar şi Luis Lazarus (cu o emisiune online) ar fi încasat zeci de mii de euro pentru reclama considerată şi de CNA „o minciună”.
Sumele au fost dezvăluite de Clotilde Armand, în toamna anului trecut, după prealuarea mandatului de primar.
Citeşte şi: Clotilde Armand: Câţi bani au luat televiziunile şi site-urile pentru spotul cu Spitalul de Urgenţă, interzis de CNA? Lazarus sau Luju.ro, zeci de mii de euro
Citeşte şi: CNA: "E o minciună!" reclama cu Spitalul de Urgenţă. Spotul plătit de Primăria Sectorului 1 a fost interzis
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu