Creativii, la start. Competiţia Golden Drum se deschide pentru înscrieri în luna martie şi aduce două noi premii speciale. În plus, adaugă încă o categorie de concurs care vizează utilizarea creativă şi inovatoare a tehnologiei în campaniile publicitare.
Astfel, noua categorie este Creative Use of Technology - in Group C - Engagement. Organizatorii recomandă participanţilor să furnizeze date cuantificabile privind rezultatele din acest segment de competiţie.
Tema ediţiei de anul acesta a festivalului Golden Drum este reconstruirea conexiunii (Rebuilding Connection).
2022 vine cu două noi premii speciale
Premiul Production Agency of the Year va fi câştigat de compania de producţie care „prezintă o activitate remarcabilă de pre- sau post-producţie pentru campaniile înscrise în concurs“. Astfel, premiul va fi acordat companiei de producţie care adună cele mai multe puncte în cadrul competiţiei.
Premiul Digital Agency of the Year va ajunge la agenţia digitală care „a dat dovadă de creativitate excepţională în domeniul său“ şi care adună cele mai multe puncte în cadrul competiţiei.
Festivalul Golden Drum a avut prima ediţie în 1993 şi a fost inclus în Clasamentul WARC.
Trimite un comentariu