Inna, George Buhnici, Chef Sorin Bontea şi Omid Ghannadi de la Visuri la cheie fac parte din cea mai recentă campanie Mastercard.
Mastercard lansează proiectul „Acum e de Nepreţuit”, construit pe ideea că, în ultimul an, în procesul de adaptare la noul context pandemic, consumatorii şi-au pus planurile în aşteptare, cu gândul să le reia ulterior, după pandemie.
Au fost gândite patru sesiuni tematice de mentorat, alături de patru nume care şi-au transformat pasiunile în profesii:
- Inna este imaginea campaniei, fiind şi mentorul în materie de muzică şi showbiz
- Chef Sorin Bontea prezintă sesiunile dedicate gastronomiei
- Omid Ghannadi se ocupă de partea de design interior
- George Buhnici asigură sesiunile pe teme de public speaking.
Campania propune un concurs, iar printre premii se numără şi accesul la sesiunile de mentorat cu cele patru vedete.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii