Skip to main content

Inna, Buhnici şi Chef Bontea, implicaţi într-o campanie Mastercard

 
Inna, Buhnici şi Chef Bontea, implicaţi într-o campanie Mastercard

Inna, George Buhnici, Chef Sorin Bontea şi Omid Ghannadi de la Visuri la cheie fac parte din cea mai recentă campanie Mastercard. 

Publicitate

Mastercard lansează proiectul „Acum e de Nepreţuit”, construit pe ideea că, în ultimul an, în procesul de adaptare la noul context pandemic, consumatorii şi-au pus planurile în aşteptare, cu gândul să le reia ulterior, după pandemie. 

Au fost gândite patru sesiuni tematice de mentorat, alături de patru nume care şi-au transformat pasiunile în profesii:

- Inna este imaginea campaniei, fiind şi mentorul în materie de muzică şi showbiz

- Chef Sorin Bontea prezintă sesiunile dedicate gastronomiei

- Omid Ghannadi se ocupă de partea de design interior

- George Buhnici asigură sesiunile pe  teme de public speaking.

Campania propune un concurs, iar printre premii se numără şi accesul la sesiunile de mentorat cu cele patru vedete. 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • rebeca rebeca
    Ati scris despre campanie dar despre premiul castigator nimeni nu scrie? A trecut mai bine de o luna de la campanie si nu se stie cine a castigat marele premiu, de ce nimeni nu mai aduce vorba de asta? Este legal?

Trimite un comentariu

sus