Kanal D împlineşte astăzi, 1 martie, 15 ani de la lansarea pe piaţa media din Romania. De-a lungul timpului, televiziunea a fost „trendsetter” în ceea ce priveşte serialele turceşti, dar şi reality-uri precum „Exatlon” sau „Bravo, ai stil!”.
Ugur Yesil, CEO and Executive Board Member Kanal D:
„Una dintre constantele care au asigurat succesul Kanal D a fost legătura permanenta cu publicul nostru şi atenţia la trenduri. Iar promisiunea noastră este că vom investi în continuare în conţinut, în show-uri de calitate, punând accent, în acelaşi timp, pe interacţiunea celor trei <vase comunicante>: TV, Radio şi Digital.
În 2019, în grupul Dogan Media intra Radio Impuls, iar în 2022 dezvoltăm TheXclusive, locul unde cei interesaţi găsesc o gamă variată de emisiuni realizate exclusiv pentru consumatorul online. Publicul nostru ne-a inspirat să ne dezvoltăm şi în aceste direcţii, iar astăzi, la împlinirea celor 15 ani de când Kanal D a intrat pe piaţa din România, îi mulţumim că a fost alături de noi şi că ne-a provocat mereu să fim tot mai buni, mai inovatori în ceea ce facem.”
Astazi, 1 martie, s-a lansat un nou grupaj informativ, Ştirile de la ora 07:00, dar urmează, in curând, matinalul „Dimineaţa cu noi”. Postul mai pregăteşte un quiz show, ce va fi prezentat de Dan Negru.
Statia s-a plasat în 2021, pe locul 2 în topul audienţelor, în Prime Time (20:00 -24:00), la nivelul publicului Naţional, cu 6,7% Rating şi 16,8% cotă de piaţă, înregistrând o creştere de 17% a cotei piaţă faţă de anul anterior. În cei 15 ani de existenţă, Kanal D a înregistrat o creştere de peste 8 ori a cotei de piaţă, în Prime Time (20:00-24:00), la nivelul publicului Naţional, anunţă postul cu ocazia aniversării.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Acum nu mai scris jos pe bara neagra Kanal D
Și arată mai mult a sigla turcilor.