FOTO. Pentru prima dată în istoria sa de 20 de ani, Minimax şi-a reîmprospătat logo-ul. Concret, schimbarea s-a produs ieri, 1 august. Reprezentanţii postului anunţă şi noi seriale pentru copii mai mari.
Care sunt schimbările Minimax?
Logo-ul reîmprospătat este tot în 3D, la fel ca cel vechi. Diferenţa o fac „culorile mai accentuate”, spun cei de la Minimax.
De schimbarea logo-ului s-a ocupat echipa de creaţie a televiziunii, dar şi agenţia Umbrella.
„Scopul a fost acela de a introduce noi lumi pline de aventuri şi îndrăgite de copii, precum: jungla, lumea tehnologică, spaţiul cosmic, parcurile de distracţii, super eroii şi lumea subacvatică.
Iar cercul din logo-ul Minimax reprezintă chiar poarta către aceste lumi, uneori luând forma unei tentacule de caracatiţă, alteori a unui animal din junglă, alteori a unui super erou. Linia melodică reprezentativă a televiziunii reflectă atmosfera unui univers unde aventura este cuvântul de bază, păstrând în acelaşi timp cântecele cunoscute de micuţii telespectatori, dar şi ţinând pasul cu sunetele actuale”, spun cei de la Minimax.
De asemenea, postul şi-a schimbat targetul. Aduce în grila de acum şi desene animate pentru copiii de 10 ani. Noul target: copiii cu vârstele cuprinse între 5 şi 10 ani. Înainte erau doar seriale pentru copiii de până la 8 ani.
Câteva dintre serialele pentri copii aduse de Minimax:
- ”100 la sută lup – Legenda pietrei lunii”
- ”Dronix”
- ”Bufniţa SRL”
- ”Ernest şi Rebecca”
- ”Go away unicorn”
FOTO. Logo vechi (stânga) şi logo nou (dreapta)
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii