FOTO. „MIRA. Revizia tehnică”. Conceptul vizual gândit de o agenţie a fost expus la Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF).
Agenţia Ogilvy România a lucrat proiectul, care se află în prezent la Casa TIFF, locul unde sunt expuse cele mai interesante proiecte.
„MIRA Revizie Tehnică, conceptul vizual gândit de Ogilvy România a reprezentat sursa de inspiraţie pentru muralul creat de Obie Platon, parte din seria de picturi murale Art for Air, realizate cu vopselurile inovatoare Airlite”, spun cei de la Ogilvy.
De ce acest concept? Explică autorii:
„Semnalul de revizie tehnică Mira, emis de televiziuni înainte sau după încheierea emisiei propriu-zise, este un simbol pentru multe generaţii, un punct de legătură între diverse etape ale dezvoltării tehnologice şi un simbol al tranziţiei de la alb-negru la culoare.
O Mira colorată este un statement despre progres colectiv şi inovaţie, aşa cum sunt toate experienţele pe care le propune IQOS comunităţii sale”, a declarat Adrian Diac, Creative Director Ogilvy România.
e pe youtube, sa il ia de acolo