Cât de urmărite sunt podcasturile realizate de Andi Moisescu, Mihai Morar, Radu Paraschivescu şi Cătălin Striblea? Toate aceste podcasturi, dar şi multe altele, au intrat în reţeaua de publicitate în podcasturi a ThinkDigital.
Acestea sunt doar câteva nume cunoscute din media care s-au alăturat acestui proiect, care a început acum un an şi jumătate. Au mai intrat în reţea Mihai Petre, Ionuţ Ancuţescu, Iulian Tănase, Ana-Maria Caia, Gabriel Bejan sau realizatori şi producători precum Dan Finţescu, Bogdan Strătulă, Marius Chivu, Mihai Dinu şi Alex Ciucă. Avocata Ana-Maria Udrişte, psihologul Petre Bârlea şi antreprenorul tech Sergiu Biriş îşi vând şi ei publicitatea tot prin reţeaua lui Dragoş Stanca.
Cât sunt de urmărite podcasturile?
Printre primele podcasturi sunt:
„Fain & Simplu” - realizat de Mihai Morar - 6.000 de ascultători (audienţa medie per episod) şi 200.000 de vizualizări pe Youtube
„Podcast Andi Moisescu” - realizat de Andi Moisescu - 3.000 de ascultători (audienţa medie per episod) şi 140.000 de vizualizări pe Youtube
„Vorbitorincii” - realizat de Radu Paraschivescu şi Cătălin Striblea - 2.000 de ascultători (audienţa medie per episod) şi 600.000 de vizualizări pe Youtube
„#IGDLCC by George Buhnici” - realizat de George Buhnici - 5.000 de ascultători (audienţa medie per episod) şi 106.000 de vizualizări pe Youtube
„Starea Naţiei” - realizat de Dragoş Pătraru - 5.000 de ascultători (audienţa medie per episod) şi 40.000 de vizualizări pe Youtube
„Esca” - realizat de Andreea Esca - 2.500 de ascultători (audienţa medie per episod) şi 250.000 de vizualizări pe Youtube
„Mihai Petre Show” - realizat de Mihai Petre - 450 de ascultători (audienţa medie per episod) şi 50.000 de vizualizări pe Youtube
„Niştea Oameni” - realizat de Bogdan Drăcea, Virgil Ciulin, Dragoş Mitran, Sergiu Mirică, Ioana Luiza şi Victor Băra - 1.500 de ascultători (audienţa medie per episod) şi 5.500 de vizualizări pe Youtube
„Urban Sunsets” - realizat de Bogdan Strătulă, Marius Chivu, Mihai Dinu, Alex Ciucă, Andra Nicula - 15.000 de ascultători (audienţa medie per episod)
„Între showuri” - realizat de Teo, Vio şi Costel - 3.500 de ascultători (audienţa medie per episod) şi 35.000 de vizualizări pe Youtube
*Datele sunt obţinute de pe site-ul thinkdigital.net.
Reţeaua Think Digital cuprinde 60 de poscasturi, care însumează peste 1.2 milioane de audio-vizionări Youtube şi 103.000 audiţii în medie, per total audienţă / episod, exclusiv în platformele audio (cele mai utilizate în România fiind Spotify, Apple şi Google Podcasts).
Creşterea cumulată a cifrei de audienţă livrate lunar de reţea în aprilie 2021 faţă de luna aprilie 2020 este de 55%.
„Ca tendinţă, prin adopţia de masă ceva mai târzie a acestui format media, România pare să fi sărit parţial etapa consumului de podcast pur audio. Vedem, ca fenomen, că între 10-15% dintre ascultători consumă doar audio, restul preferă să şi urmărească în format video reacţiile realizatorilor şi a invitaţilor lor.
Podcastul rămâne însă, în esenţa sa, acea formă de conţinut digital care se poate consuma doar în format audio, online – imaginile statice ori în mişcare fiind un bonus, opţional”, explică Dragoş Stanca, partener Thinkdigital şi realizator al podcastului UPGRADE 100 Live.
Comentarii